Avatar billede centauri Nybegynder
14. november 2011 - 14:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med skrive til text fil, virker et sted med ikke et andet sted.

Hej

Jeg har et lille problem med et program jeg skal lave nogle ændringer i.

Koden kan findes her er i Visual Studio 2010 Express
http://www.centauri.dk/mRcvWin.zip

Jeg har et program der logger noget data fra et netværk. Det data skal jeg have skrevet ned i en tekst fil.

Mit problem er at at jeg bruger følgende til at skrive til en fil.

myfile.open ("test.txt");
myfile << "Test 1.\n";
myfile.close();

Det virker også i min standard procedure
int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[])

Men under proceduren
void printPacket(char* Info)

Her har jeg koden

myfile.open ("test1.txt");
myfile << "Test2.\n";
myfile.close();

Den opretter her filen med den indeholder ikke noget.
Som om at det er noget i den procedure der gør at << ikke smider indholdet over i filen.

Nogen der har oplevet sådan noget eller kan se fejlen i min kode.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. november 2011 - 01:14 #1
I det andet tilfaelde er koden indeni:

for (i = 0 ; i < wcslen((const wchar_t*)NImcHdr->ServerID);i++)

er du sikker paa at du kommer ind i den loekke??
Avatar billede centauri Nybegynder
15. november 2011 - 08:04 #2
Ja jeg kommer ind i løkken for som sagt opretter den jo filen den skriver bare ikke indholdet i den.
Avatar billede centauri Nybegynder
17. november 2011 - 11:43 #3
Problem er løst flyttede det 2 linjer længere ned i samme funktion så virkede det mærkeligt nok. Giver ingen mening men virker hvilket er hovedsagen. Så lukker.