Avatar billede Nikoblicko Nybegynder
12. november 2011 - 12:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

internet mellem 2 huse på 20m afstand

Hej :) Jeg skal have internet mellem 2 huse på 10-15m afstand. men den lille antenne der sidder på routeren i det ene hus er ikke kraftig nok til at give forbindelse i det andet. Så hvad vil i anbefale?
At der graves netkabel ned i jorden?
Avatar billede thomaslarsen1967 Nybegynder
12. november 2011 - 12:19 #1
Hej

Jeg har haft det samme problem og den sikreste løsning er, som du siger. at grave et kabel ned.... Det anbefaler jeg hvis det er en installation du skal bruge gennem længere tid.

mvh Thomas
Avatar billede Nikoblicko Nybegynder
12. november 2011 - 12:47 #2
Okay tak for svaret (;men er det ikke nemmere at sætte en antenne på huset udenfor som vender mod det andet hus, også få trådløst derfra, eller kan det også være ustabilt?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. november 2011 - 12:49 #3
Har set en tråd med retningsbestemte antenner her på eksperten, hvor de skulle flytte signalet meget længere . Og det er her indenfor de sidste måneder
Avatar billede 220661 Ekspert
12. november 2011 - 12:56 #4
Avatar billede Nikoblicko Nybegynder
12. november 2011 - 13:37 #5
Det ser ud som en dyr løsning, med antenne når det kun er over 20m, så det bliver nok nedgravning af kabel(; tak!