Avatar billede peet1 Nybegynder
12. november 2011 - 00:53 Der er 1 kommentar

mysql/php script problem blackliste emails

jeg er blive henvist her til da jeg er helt låst fast med denne her

<?php

// ----- SETS ALL EMAILS AS BLACKLISTED BY DOMAIN --------
$con = mysql_connect("localhost","xxxxxxx","xxxxxx");
if (!$con)
  {
  die('Could not connect: ' . mysql_error());
  }

mysql_select_db("phplist", $con);

  $result = mysql_query("SELECT domain, FROM blacklist_domain");
  $cnt = 0;

  while($row = mysql_fetch_array($result)){
      mysql_query("update phplist_user_user set blacklisted='1' where `email` LIKE '%%$row[email]%');
      mysql_query("insert into phplist_user_blacklist(email,added) values ( '$row[email]','2010-04-29 11:59:58') ON DUPLICATE KEY UPDATE added = '2010-04-29 11:59:59';");
      mysql_query("insert into phplist_user_blacklist_data(email,name,data) values ( '$row[email]','reason','DomainBlock') ON DUPLICATE KEY UPDATE data = 'DomainBlock';");
      $cnt = $cnt + 1;
  }

mysql_close($con);

echo "$cnt Done";

?>

Den skal se i table blacklist_domain
der er 2 grupper der inde ; domain;date
og hvis domaine optræder skal den
rette et 0 til et 1 i table phplist_user_user ;
og indsætte mail og date i phplist_user_blacklist
samt indsætte data i phplist_user_blacklist_data

jeg kan bare ikke få det til af virke. så håber af nogle kan forklare hvad jeg gøre forkert samt vise hvordan det skal se ud.
Avatar billede peet1 Nybegynder
12. november 2011 - 13:15 #1
jeg har prøve af rette den til

mysql_query("update user_user set blacklisted='1' where `email` LIKE ".$row["email"]."");

men så er der fejl i line 15

PHP Warning:  mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given