Avatar billede jdc Nybegynder
04. august 2001 - 16:23 Der er 7 kommentarer og
6 løsninger

hjælp!!!!!!! mig med mit counter-strike

hej alle sammen  jeg har problemer med mit cs!! den siger hvis jeg prøver at gå ind på en server i internet games :could not connect to game server reason:your.dll[cl_dlls/client.dll]differs from the servers. det er iretterne at det ikke virker så hvis jeg kunne få noget hjælp ville jeg blive glad!!!!  hilsen RED EYE
Avatar billede nephilim Nybegynder
04. august 2001 - 16:26 #1
prøv at få fat i den nye update
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2001 - 16:31 #2
Du skal bare downloade denne fil. Så kan du nemt og smertefrit finde ud af hvilken update du skal hente:

http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=1843
Avatar billede plexx Nybegynder
04. august 2001 - 16:32 #3
Prøv at geninstaller CS hvis det ikke virker så updaterr til den nyeste version.

-Plexx
Avatar billede omen Nybegynder
04. august 2001 - 16:51 #4
Inde på http://www.counter-strike.net/downloads.html kan du hente den nyeste update til CS. Du skal bare vælge den fil der hedder csv11full.exe. Og inde på www.counter-strike.net kan du også finde de nyeste opdateringer til CS så snart de kommer :)
Avatar billede omen Nybegynder
04. august 2001 - 16:51 #5
Og det ER fordi du har en version af half-life der ikke er opdateret... sådan!
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2001 - 17:29 #6
oman > Så skal han da ikke hente en update til CS - doh :-)
Avatar billede dribble Nybegynder
04. august 2001 - 17:39 #7
ja det er rigitgt...du skal hente en den nye version af CS, og du skal også have en updateret version af HL, den nyeste hedder HL1107
og download evt. CSv11full (altså den fulde version af CS) så er du på den sikre side ;o)
Avatar billede saku Nybegynder
04. august 2001 - 18:04 #8
Har du nyeste patch (1.1.0.7)
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2001 - 23:40 #9
SOm sagt er det, det nemmeste, at downloade Half-life autoupdater.

Den opdaterer automatisk dit Half-life til den nyeste version!
Avatar billede coldshadow Nybegynder
05. august 2001 - 19:45 #10
Hent den nye update!
Se Phillips indlæg for link.
Jeg havde samme problem, men opdateringen løste mit problem!
Avatar billede jdc Nybegynder
10. august 2001 - 16:31 #11
hmmmhmmm
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2001 - 19:41 #12
coldshaw > Du stjal mine points!!! :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2001 - 19:42 #13
coldshadow... sorry :o)