Avatar billede kronsj Nybegynder
09. november 2011 - 11:31 Der er 5 kommentarer

Forslag til deling af farvoritter mellem computere

Nogle gange støder jeg på web-sider jeg vil bruge derhjemme, når jeg sidder ved andre computere end min private (og vice versa).
For at kunne bruge dem har jeg vendet mig til at sende dem til mig selv via mail. Har også prøvet at replikere dem via min gmail-account/chrome. Men det er ikke altid jeg har tilgang til en chrome-browser.

Er der nogle der har erfaring/ideer med at kunne bruge sine links på en nem måde, uanset hvor man er:
- Google+
- gmail-konto
- Fjæsen
- evt. en website med netop den feature?
Avatar billede neoman Novice
09. november 2011 - 11:41 #1
Her er et link du bør begynde med: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/kronsj
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. november 2011 - 12:30 #2
kronsj
Har da fundet ud af at give sig selv point.
http://www.eksperten.dk/list/besvaret/kronsj
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. november 2011 - 13:07 #3
Vi hjælper når du har kigget på #1 og gjort det korrekt.
Avatar billede kronsj Nybegynder
09. november 2011 - 13:58 #4
Jeg beklager meget hvis man får den opfattelse, at jeg prøver at høste mine egne point. Og hvis der findes en feature henrinde, hvor man kan donore sine egne points til et godt formål eller god indsats, er jeg da gerne åben overfor instruktioner.

Selvom det virker modstridende med hvad jeg selv har gjort, synes jeg at points skal tildeles den/dem der reelt løser problemet efter ønske. Men det kan godt være at jeg skal fordele dem som en belønning for alene at give en kommentar....

Derudover savner jeg lidt en funktion like "Case Closed" herinde, hvis man selv finder løsningen. Grunden til at jeg har sendt mine egne svar ind, var ikke så meget at høste mine egne points, men ligeså meget at få sagen lukket (ellers havde jeg nok gjort straks efter at have oprettet spørgsmålet), tilbyde andre at kunne bruge min version af løsningen samt at undgå at få mails om at jeg har sager åbne herinde.

Mig bekendt kan sagen ikke lukkes, får der har været sendt en løsning og den er accepteret. Men jeg accepterer og belønner gerne alle løsninger der bliver sendt ind på mine åbne sager.

Folk har generelt været tilbøjelige til kun at sende "Kommentarer", og selvom det måske strider mod korpsånden herinde, gider jeg ikke hver gang at skulle bede om at folk sender et svar, for at jeg kan give dem point.
Hvis man har et forslag som en løsning, synes jeg bestemt man skal sende det som en løsning - så de kan få nogle points.

Du må meget gerne få dine 50 points for din kommentar, John, uden det rigtigt gav noget svar på erfaringer med andre keyboards end Apples standard.
http://www.eksperten.dk/spm/941582

- du skal bare sende et svar jeg kan give points :o)
Avatar billede kronsj Nybegynder
16. februar 2012 - 18:44 #5
Hej John,

Selvom det er længe siden, vil jeg bede dig om at sende et svar så du kan få dine points, og denne tråd bliver lukket.

Pft