Avatar billede Villydo Nybegynder
08. november 2011 - 07:27 Der er 2 kommentarer

Vedrørende Nokia n 8

Min  email popper op med call me når jeg vil hente e mail men jeg bruger nu bibob hvad gør jeg hvordan fjerner jeg den konti. og hvordan kan jeg komme ind i udgående mail konto?
På min Nokia N8?
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. november 2011 - 07:46 #1
Avatar billede buster47 Nybegynder
10. november 2011 - 00:11 #2
Du fjerner din konti ved at skifte udbyder (sige op hos bibob:)),du kommer ind til din udbakke ved at åbne din mail boks,  øverst oppe i midten hvor der står indbakke trygger du, der ruller en menu ned og her finder du sendte mails, kladder ,skraldespand og dine udgående mails.
For at slette en mail konto på telefonen går du ind i menuen, under applikationer finder du E-mail, åbner og finder den mail boks du vil have fjernet,trygger lang tid på den og du der dukker et skilt op slette mail boks som du så trykker og den er nu slettet.