Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
05. november 2011 - 12:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google Analytics kode har indsat men virker ikke kan i se om det er indsat rigtig?

Hej Eksperter

Jeg har indsat google analytics kode på denne hjemmeside http://www.mejan.dk

I kan se i kildekoden og trykke ctrl+f og skriv </head> og imellem </head> og </style> har jeg indsat min google analytics kode.

Men den siger den ikke kan finde det når den checker efter koden. Det skal siges jeg har indsat koden for 5 minutter siden.

mvh. Simon

*Hvis i har nogle spørgsmål i ikke har fået svar på i teksten over, så skriv en kommentar og jeg vil uddybe noget eller prøve at svare på jeres spørgsmål.
Avatar billede webanalytiker Nybegynder
06. november 2011 - 17:21 #1
Hey Simon

Jeg går næsten ud fra at det virker nu? Man skal ikke forvente at Analytics har styr på sagerne efter 5 minutter. Tålmodighed er en dyd ;)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
07. november 2011 - 12:13 #2
Ja det virker nu, kan du skrive et svar ? :)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
15. november 2011 - 21:11 #3
Eftersom du ikke har svaret tager jeg lige pointene og lukker denne tråd.