Avatar billede devil_dk Nybegynder
04. august 2001 - 12:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DVD til VCD ?

hvordan laver jeg hurtigst og bedst en backup af en dvd i vcd format ?
de måder jeg har fundet taget 23 timer det gider jeg ikke
Avatar billede makse Nybegynder
04. august 2001 - 12:43 #1
Tag en kig på http://www.vcdhelp.com/comparison.htm#mpeg og http://www.vcdhelp.com/comparison.htm#mpeg
Der bliver de forskellige programmer til formålet sammenlignet.
Avatar billede nephilim Nybegynder
04. august 2001 - 12:51 #2
Tjaa det er vist ikke helt lovlig...
Men du kan ikke få det hurtigere da du skal \"grappe\" hvert billede, saa jeg tror du maa bruge natten til det når du lejer en DVD ;-)
Avatar billede runedrengen Nybegynder
05. august 2001 - 02:25 #3
Jeg har prøvet med TMPGEnc men kan ikke rippe dvd jeg har også prøvet med dvtool hvilke programmer er gode til formålet jeg er ligeglad med den tid det tager
Avatar billede nephilim Nybegynder
05. august 2001 - 15:27 #4
mpeg2avi 2 gange, med high og low motion. og så bruger man et program til at finde de bedste frames mellem de to og kombinere.
Avatar billede devil_dk Nybegynder
05. oktober 2001 - 00:14 #5
damn jeg havde helt glemt denne sorry og nu her jeg givet forkert points
kan man rette det ?
Avatar billede makse Nybegynder
05. oktober 2001 - 00:23 #6
Nope. Men du kan jo få pointene tilbage af nephilim.