Avatar billede worldofwarcaft Nybegynder
01. november 2011 - 19:51 Der er 5 kommentarer

HJÆLP!

Hey!

Kunne godt tænke mig, at vide om man kan med den nye Roccat Kave 5.1
bruge til Bærbar? Altså.. behøver man at have alle  stik i ?
Kan man ikke bare stikke Den Grønne og "Pinke" I ?

Ty-
Avatar billede haverslev Novice
01. november 2011 - 20:30 #1
De der Roccat Kave 5.1 er jo "ægte" surround sound headset og der kræves normalvis at alle ledninger er i.
Udover det almindelige grønne jack stik, så er der også et stik til baghøjtalere, et stik til subwoofer og et til mikrofon. Derudover er der et USB stik, som skal levere strøm til det hele.
Men prøv om du kan "nøjes" med at bruge den grønne og mic ledning - men du skal have USB i også, ellers får den ingen strøm og dermed ingen lyd.
Avatar billede haverslev Novice
01. november 2011 - 20:32 #2
Søgte lige på nettet og fandt denne video på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=yI-xU7KK88o
Avatar billede wappa Nybegynder
01. november 2011 - 20:57 #3
Skriv dog i emne hvad spørgsmålet handler om i stedet for bare "Hjælp!"
Avatar billede worldofwarcaft Nybegynder
01. november 2011 - 21:03 #4
Tak for hjælp og videoen

Beklager det med emne og det der. Jeg er lige begyndt på det her.
Avatar billede haverslev Novice
01. november 2011 - 21:05 #5
Hvis du kunne bruge min hjælp, så smider jeg lige et "svar" - er på vej i seng :-)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3