Avatar billede battlefield Nybegynder
30. oktober 2011 - 22:37 Der er 17 kommentarer

BATTLEFIELD 3...hvorfor kan min stationær computer ikke køre det???????

hvad er der galt med min stationær computer siden den ikke kan køre battlefield 3???

Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor.
Hukommelse (RAM) 3,00 GB.
Grafik: ATI Radeon HD 3450.
Spilgrafik: 1535 MB samlet tilgængelig grafikhukommelse.
Primær harddisk: 310GB ledig.
Producent: HP-Pavilion.
Model: KQ414AA-UUW a6433.sc.
Systemtype: 32-bit operativsystem.
Antal processorkermer: 2
Avatar billede Andrethy123 Nybegynder
30. oktober 2011 - 22:40 #1
Jeg har lagt et svar ind på den anden tråd du har oprettet

http://www.eksperten.dk/spm/950288
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2011 - 22:52 #2
#1 nej du har ikke.

ATI Radeon HD 3450 er dit problem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2011 - 22:54 #3
Avatar billede battlefield Nybegynder
30. oktober 2011 - 22:58 #4
vis jeg bytter: ATI Radeon HD 3450 ud med noget bedre køre den så spillet godt eller nogenlunde?
Avatar billede haverslev Novice
31. oktober 2011 - 08:57 #5
Da du ikke nævner dit styresystem, så skal du huske at du skal som minimum have en PC der køre med Vista SP1 - 32bit  for at kunne spille det spil, allerhelst en maskine med Windows 7 64bit installeret.

Hvis du har XP installeret pt. så kan du opgrade fra XP til Vista direkte og uden at skulle formatere - det kræver dog, at du f.eks har XP 32bit og opgradere til Vista 32bit.

Du kan IKKE opgrader XP direkte til Windows 7, uanset om det er 32bit eller 64bit versionen.
Her er du nød til at lave en ny installation af W7 og derved mister du alle dine data der er på det drev du installere på, da W7 laver en formatering ifm. med installationen.
Tillige kan det også være lidt problemer med at få installeret og finde de korrkte drivere til windows 7 og lidt ældre maskiners hardware.
Men her kan slimdrivers være en god hjælp, hvis ikke der findes drivere til W7 på din PC producents hjemmeside
Avatar billede battlefield Nybegynder
31. oktober 2011 - 15:00 #6
IT Archiyect// kan min cpu køre spillet vis jeg får den opgraderet til windows 7???
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2011 - 15:11 #7
#6
Hvad siger www.systemrequirementslab.com ?

Men ja, du skal min. køre Vista 32 bit som skrevet i #5 - men tjek lige på det link. Den viser (ifht. systemkravene opgivet af spilproducenten) om din maskine kan trække spillet.
Avatar billede haverslev Novice
31. oktober 2011 - 15:19 #8
Nu skriver du IKKE hvad du har af styresytem.
Det jeg påpeger er, at du skal MINIMUM have Vista 32bit styresystem installere på den computer hvorpå du vil spille BF3

Og som john også påpeger, så "hænger" dit grafikkort også noget i bremsen, du kan muligvis spille i lav settings med det bedste vil være et bedre grafikkort.

Video Card
Minimum: (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radeon HD 3870 or higher performance)(NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series, with NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance)
Avatar billede battlefield Nybegynder
31. oktober 2011 - 15:44 #9
jeg har vista
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2011 - 15:57 #10
#9
Jeg prøver igen:
Avatar billede battlefield Nybegynder
31. oktober 2011 - 16:28 #11
CPU
Minimum: 2 GHz DUAL CORE (Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz)
You Have: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+
    Upgrade Suggested: Unfortunately, your CPU does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.
  Click here for the latest CPU drivers.

CPU Speed
Minimum: Info
You Have: 2.6 GHz

RAM
Minimum: 2 GB
You Have: 3.0 GB
    PASS

OS
Minimum: Windows Vista (SERVICE PACK 2) 32-BIT
You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition (build 6000), 32-bit
    PASS
  Click here for the latest Windows drivers.

Video Card
Minimum: (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radeon HD 3870 or higher performance)(NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series, with NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance)
You Have: ATI Radeon HD 3450
    Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.
  Click here for the latest Video drivers.
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required    You Have
    Video RAM    512 MB    1.5 GB
    Pixel Shader version    4.0 (ATI 4.1)    4.0
    Vertex Shader version    4.0 (ATI 4.1)    4.0

Sound Card
Minimum: Yes
You Have: Realtek High Definition Audio
    PASS
  Click here for the latest Sound Card drivers.

Free Disk Space
Minimum: 20 GB
You Have: 322.0 GB
    PASS
Avatar billede haverslev Novice
31. oktober 2011 - 16:51 #12
You Have: ATI Radeon HD 3450
Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement.

Det vil sige, at du SKAL have et nyt og bedre grafikkort installeret.  Du kan ikke engang køre det i lav settings, så der er ingen vej udenom.

Ang. styresystem, så har du Vista SP2 installeret, så ingen problem der.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2011 - 16:56 #13
Jeg tror desværre du skal ud i en større udskiftning af hardware for at kunne køre Battlefield 3.

Bundkort og grafikkort skal skiftes.
Ram hvis det nye bundkort ikke understøtter det du har nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2011 - 16:57 #14
Ups fejl!

Bundkort, cpu og ram skal udskiftes.
Avatar billede battlefield Nybegynder
31. oktober 2011 - 17:36 #15
http://www.wupti.com/Produkter/509922_(Wupti).html?utm_source=kelkoocomputere

kan den her cpu køre det??
Avatar billede battlefield Nybegynder
31. oktober 2011 - 17:38 #16
hov det link virkede ikke men det er denne cpu= X-ONE W-607 Gamer Premium
Avatar billede battlefield Nybegynder
31. oktober 2011 - 23:28 #17
ved i om denne cpu kan køre battlefield? cpu=X-ONE W-607 Gamer Premium