Avatar billede htmlkoder_dk Nybegynder
28. oktober 2011 - 16:42 Der er 6 kommentarer

Kildekode forskellig i forskellige browsere

Sidder med et noget mystisk problem.

Et site viser forskellig kildekode i forskellige browsere. I FireFox fungerer siden helt fint, men i IE og Safari bliver der tilsyneladende slet ikke skrevet én eneste linjes kode til browseren.

Det virkede for nogle timer siden, og jeg har siddet og lavet en masse i PHP efterfølgende. Men nu virker den ikke længere.

Det er vel næsten kun PHP der kan nægte kildekoden til browseren - men hvordan detecter det browseren?

Siden er baseret på Smarty.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede The_Buzz Novice
28. oktober 2011 - 16:45 #1
Hejsa

Det burde reelt set være det samme kode til alle browsere... Så kan ikke forstå det skulle have ændret sig.

Prøvet at genstarte maskinen og clean cachen?
Avatar billede htmlkoder_dk Nybegynder
28. oktober 2011 - 16:48 #2
Har nu testet på 4 forskellige computere - 2 macs og 2 PC'er. I alle tilfælde blev sourcen sendt fint til FF, men intet sendt til IE eller Safari.
Har prøvet at tømme alt hvad der kan tømmes.
Avatar billede olebole Juniormester
28. oktober 2011 - 17:03 #3
<ole>

Prøv at lægge et link til siden

/mvh
</bole>
Avatar billede htmlkoder_dk Nybegynder
28. oktober 2011 - 17:05 #4
Kan jeg ikke få lov til at skrive en mail i stedet? Det er en partners site - og jeg er ikke sikker på, at han vil have linket ud i fuld offentlighed. :)
Avatar billede olebole Juniormester
28. oktober 2011 - 17:12 #5
Har sendt en besked via intern post  =)
Avatar billede htmlkoder_dk Nybegynder
28. oktober 2011 - 22:25 #6
Nå, det var godt nok en spøjs fejl. Kan det passe, at cURL kan udskrive noget forskelligt alt afhængig af hvilken browser, man bruger? Evt. hvis siden cURL indhenter returnerer en given statuskode?

Men problemet er i hvert fald løst - men jeg undrer mig stadig. I kan smide et svar, hvis I vil have point.

God weekend! :)