Avatar billede hehlers Nybegynder
25. oktober 2011 - 11:19 Der er 1 løsning

Hente data fra RichTextEditor(RTE) - javascript problem

Hejsa.

Jeg leger lidt med at få indsat en editor på en hjemmeside. Har så fundet RTE's, som virker optimal for mig.

Normalt, når jeg henter data fra et tekstfelt, bruger jeg request.form, hvilket ikke virker her.

Er der nogle der kan hjælpe:

Her er koden, som indsætter editoren...
-------------------------------------------------

              <script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
function submitForm() {
    //make sure hidden and iframe values are in sync for all rtes before submitting form
    updateRTEs();

    return true;
}

//Usage: initRTE(imagesPath, includesPath, cssFile, genXHTML, encHTML)
initRTE("cbrte/images/", "cbrte/", "", true);
//-->
</script>
<noscript><p><b>Javascript must be enabled to use this form.</b></p></noscript>

<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
//build new richTextEditor
var rte1 = new richTextEditor('rte1');
<%
if request.form("rte1") = "" then
    sContent = "here's the " & chr(13) & """preloaded <b>content</b>"""
    sContent = RTESafe(sContent)
else
    sContent = RTESafe(request.form("rte1"))
end if
%>
rte1.html = '<%=sContent%>';
//rte1.toggleSrc = false;
rte1.build();
//-->
</script>
Avatar billede hehlers Nybegynder
22. november 2011 - 14:10 #1
Lukker