Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
23. oktober 2011 - 22:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mobilt bredbånd tank op

Nogle der ved hvor man kan få dette?

Jeg skal bare have et usb modem liggende, som jeg så kan tanke op når jeg f.eks skal på ferie eller noget andet. Det skal være uden bindning. Må gerne være hurtigt. Intet abonoment. Jeg har kigget på Oister men de svare ikke på henvendelser, så nogle andre forslag?
Avatar billede kurt54 Ekspert
23. oktober 2011 - 23:12 #1
TDC
http://shop.tdc.dk/Tank%20Op%20Startpakke/341560,default,pd.html

De har godt nok sat prisen op, jeg synes at huske jeg fik startpakken for 99kr inclusive modem.. men det var på tilbud.

Optankning:
1 dag 29 kr.
3 dage 69 kr.
1 uge 129 kr.
1 måned 299 kr
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
24. oktober 2011 - 01:02 #2
Du linker til forsiden af TDC shop?

Der står jo intet om tankselv.
Avatar billede kurt54 Ekspert
24. oktober 2011 - 01:59 #3
shop.tdc.dk/Tank%20Op%20Startpakke/341560,default,pd.html
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
24. oktober 2011 - 17:14 #4
Mange tak, så virkede linket. Ok, det er helt klart en mulighed, det er nemlig præcist det som jeg vil have (ingen binding eller abonoment, men fri mulighed for at vælge 3 dage, 1 uge, 1 måned, osv.) ellers andre udbydere som tilbyder dette?
Avatar billede Andyboy Nybegynder
24. oktober 2011 - 23:35 #5
Tag evt. et kig på Fullrate (koster dog 9 kr. om måneden) eller vælg et uden binding når du rent faktisk skal bruge det. Du kan finde en ræpkke udbydere, der tilbyder mobilt bredbånd uden binding her: http://www.internet-bredbaand.dk/mobilt-bredbaand/
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
25. oktober 2011 - 01:35 #6
Nu hvor der nævnes TDC, så kig her engang.

http://www.trustpilot.dk/review/www.tdc.dk

Kig både ved Anmeldelser og Medieomtalte. Ellers tak.

#5 Har du nogen idé om, hvorfor Fullrate koster 9 kr,- om måneden?
Avatar billede Rommy Nybegynder
27. oktober 2011 - 14:20 #7
De priser på tank selv jeg har set, har været lidt for dyre.
Hvor mange gange om året og hvor meget skal du bruge det?

Umiddelbart tænker jeg Onfone - http://123bredband.dk/mobilt-bredband/onfone
Det koster kun 69 kr. om måneden, og så er prisen per MB noget billigere end tank-selv.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
28. oktober 2011 - 01:41 #8
Det kriterie der er, er at det skal være uden binding og uden abonnoment. Jeg vil ikke bindes til noget som helst, det samme holdning har jeg til mobiltelefonselskaber. Det skal heller ikke bruges til dagligt da jeg har en DSL forbindelse som køre i døgndrift som jeg er meget glad for, det skal kun bruges engang imellem på campingture eller et eller andet i den slags, så der skal være mulighed for tank op. Fullrate ville være en mulighed, forstår bare ikke hvorfor det koster 9 kr om måneden, virker lidt underligt?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. november 2011 - 08:08 #9
Lukket.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. november 2011 - 08:08 #10
Lukket.