Avatar billede tobrukDk Novice
20. oktober 2011 - 03:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hej Omkring Mysql database

HEj

jeg kun godt tænke mig at lave noget form for sikker i log ind systemet som jeg skal lave? gerne i php, jeg kan lidt programmning af php, :) F.eks et log ind system som er rigtigt godt m.v.. :)

det kun være super lækker hvis der var nogle som kunne hjælp mig??

Jeg har prøevet at finde noget her inde; http://php.net/manual/en/function.mysql-connect.php

men synes ikke rigtigt at jeg var heldig eller er det bare mig som ikke er god nok eller hvad man dog siger til sådan noget?

Du er velkommen til at hjælp omkring noget som jeg f.eks kun have gammelt. :)
Avatar billede tobrukDk Novice
20. oktober 2011 - 03:58 #1
Når jeg skriver kode

<div>
<?php
// we connect to example.com and port 3307
$link = mysql_connect('example.com:3307', 'mysql_user', 'mysql_password');
if (!$link) {
    die('Could not connect: ' . mysql_error());
}
echo 'Connected successfully';
mysql_close($link);

// we connect to localhost at port 3307
$link = mysql_connect('127.0.0.1:3307', 'mysql_user', 'mysql_password');
if (!$link) {
    die('Could not connect: ' . mysql_error());
}
echo 'Connected successfully';
mysql_close($link);
?>
</div>

sådan her så kommer den frem og siger det her ;

http://localhostr.com/files/Xbxwgfp/capture.png
Avatar billede tobrukDk Novice
20. oktober 2011 - 11:04 #2
Jeg lukker éen her lige fordi jeg skal have den det rigtigt stede hen . ;)
Avatar billede tobrukDk Novice
20. oktober 2011 - 11:05 #3
Lukker den her samtale da jeg lige skal havw den over i den rigtigt mappe med mysql ;)
Avatar billede majbom Novice
20. oktober 2011 - 11:08 #4
du finder nok ikke et loginsystem på php.net - det er php-manualen hvor brugere har mulighed for at komme med kommentarer til funktionerne osv.

du har 2 mysql_connect kald - du skal kun bruge ét. og så skal parametrene være korrekte - første parameter er næsten altid localhost, og så dit brugernavn og din kode til databasen i de næste 2 parametre...
Avatar billede majbom Novice
20. oktober 2011 - 11:14 #5
jeg ville nok smide den under php i stedet :)
Avatar billede tobrukDk Novice
20. oktober 2011 - 15:45 #6
sorry det var mig som lave et fejl jeg mener content til mysql database hvordan jeg skal have den til at hente infomation fra database.

Spørger lige hvis der er noget som du skal vide eller andet?