Avatar billede zai-huei Praktikant
18. oktober 2011 - 20:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MicroSD kort virker ikke!

Hej.

Jeg har et MicroSD kort 2GB i min mobil (sonyeri. xperia), og der virkede fint, til jeg opdatede mobilens software! Nu virker den ikke, hverken på min mobil, eller på andres! Dog virker den på pc? Det samme skete for min bror!

Nogen her som har været ude for det samme?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2011 - 20:45 #1
Der er mange der har været ude for det samme.
En lille Google søgning vil bekræfte dette.

Men dette trick skulle løse problemet:
Tag backup af alt på kortet via pc, formatter i fat32, kopier indholdet tilbage på kortet og sæt i din telefon igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2011 - 20:46 #2
Her kan du se at selv samme trick har hjulpet en del: www.facebook.com/topic.php?uid=35313373389&topic=28828
Avatar billede zai-huei Praktikant
18. oktober 2011 - 21:59 #3
Nej, det hjalp ikke! :O :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2011 - 23:22 #4
Hmmm...
Så vil jeg blot råde dig til at spørge i SonyEricssons forum.
Avatar billede zai-huei Praktikant
13. april 2012 - 17:17 #5
Fandt ikke et svar eller løsning. Smed den ud.