Avatar billede Tordur Nybegynder
18. oktober 2011 - 15:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med at gemme til Yaml

Jeg har et problem med mit spil i Unity3D hvor jeg har lavet et script som sender nogle data videre til en anden Class som jeg bruger til at gemme mine data til YML, da den indbyggede måde at gemme i Windows, med Unity3D er i registry hvilket ikke er så fleksibelt eller nemt at læse. Problemet jeg har er at min metode modtager tre parametre fra min anden Class hvor spiller data'erne er med et for loop. Jeg tror også den sender dataene rigtigt men så er problemet at den overskriver Yaml filen istedet for at lave en ny node. Her er noget af den relevante kode

Her er library som jeg bruger til Yaml:
http://yaml-net-parser.sourceforge.net/default.html#doc

Her er noget af koden fra min metode i Unity:
http://pastebin.com/9JiUe4Hu

Her er min saver class:
http://pastebin.com/NxUbaG4u

Jeg ved ikke om det er den rigtige måde at gribe det an, men det her er første gang jeg stiller et spørgsmål herinde jeg er relativt ny i C#. Håber jeg kan få noget hjælp herinde
-På forhånd tak :)
Avatar billede Syska Mester
18. oktober 2011 - 16:54 #1
Kort.

Som jeg ser det så overskriver du hver gang ved:
sequence.ToFile(path);

Har den ikke en append ? eller mulighed for at åbne filen hvis den allerede findes, så du kan append til filen ?

// Delete the file if it exists.
if (!File.Exists(path))
                {
                    // Create the file.
                    using (FileStream fs = File.Create(path)) { }

                }

Giver heller ikke så meget mening, og din kommentar passer heller ikke.

// Create the file if it does not exists.
File.Create(@"C:\testfile.txt");

og din kommentar:
// Delete the file if it exists.
burde nok være
// Check if the file does not exist.

og velkommen til eksperten.

mvh
Avatar billede Tordur Nybegynder
16. januar 2012 - 11:03 #2
Fandt aldrig ud af hvad problemet var. Lukker...