Problemer med at gemme til Yaml
Jeg har et problem med mit spil i Unity3D hvor jeg har lavet et script som sender nogle data videre til en anden Class som jeg bruger til at gemme mine data til YML, da den indbyggede måde at gemme i Windows, med Unity3D er i registry hvilket ikke er så fleksibelt eller nemt at læse. Problemet jeg har er at min metode modtager tre parametre fra min anden Class hvor spiller data'erne er med et for loop. Jeg tror også den sender dataene rigtigt men så er problemet at den overskriver Yaml filen istedet for at lave en ny node. Her er noget af den relevante kodeHer er library som jeg bruger til Yaml:
http://yaml-net-parser.sourceforge.net/default.html#doc
Her er noget af koden fra min metode i Unity:
http://pastebin.com/9JiUe4Hu
Her er min saver class:
http://pastebin.com/NxUbaG4u
Jeg ved ikke om det er den rigtige måde at gribe det an, men det her er første gang jeg stiller et spørgsmål herinde jeg er relativt ny i C#. Håber jeg kan få noget hjælp herinde
-På forhånd tak :)