Avatar billede daddy Novice
15. oktober 2011 - 19:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billede galleri script søges

Jeg skal bruge et billede galleri i stil med Lightbox 2

(http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/)

Jeg søger nogle bestemte ting det skal kunne, som jeg ikke har haft held til at finde.

Lightbox 2 f.eks. viser en bunke billeder og når man klikker på et af dem, får man et slideshow frem med de billeder. Det samme gør de andre jeg har kikket på.

Det jeg skal bruge er hvor man skal kunne se flere billede serier separat. Sådan at der blot vises et "forside billede" fra hver serie og når man klikker på det, skal det vises de billeder som det høre sammen med i et slidwshow, ikke de andre som er på siden.

Der skal også gerne kunne tilføjes tekst til de enkelte billeder.

Det haster lidt, håber I kan hjælpe.
Avatar billede majbom Novice
15. oktober 2011 - 20:08 #1
det kan da nemt laves med lightbox2: http://majbom.com/testarea/exp/949285/
Avatar billede daddy Novice
15. oktober 2011 - 20:13 #2
Ja det kan jeg da se. :-(

Må have kikket grundigere på deres side. Mine kode evner er rustet godt og grundigt, så det meget langsomt.
Avatar billede daddy Novice
15. oktober 2011 - 20:18 #3
Apropos langsom ;-)

Jeg hugger det kode, jeg skal bruge fra dit eksempel.

Mange tak.

Smid et svar, så får du point. :-)
Avatar billede majbom Novice
15. oktober 2011 - 20:49 #4
selv tak :)
Avatar billede majbom Novice
15. oktober 2011 - 20:56 #5
tfp :)
Avatar billede daddy Novice
15. oktober 2011 - 21:04 #6
Mig der takker :-)