Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 12:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Acer Ferrari 3200

Hej Eks

Jeg har en Acer Ferrari 3200 som er ny installer, som ikke vil på nette via trådløs, men kan godt se min lokal server og bærrebar, jeg har 6 ander bærebar som uden problemmer kan komme på nette.

er der en der har en ide til hvad der kan være galt..
Avatar billede helt83 Nybegynder
14. oktober 2011 - 12:57 #1
Hej webiis

prøv lige at fjerne ipv6 under egenskaber på netkortet.

mvh
helt83
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 13:08 #2
Har jeg prøve uden held
Avatar billede helt83 Nybegynder
14. oktober 2011 - 13:10 #3
har du forbindelse til det trådløse, har du ip i samme scope som de andre pc´er, hvad med dns, på at sætte dns til googles dns server 8.8.8.8 og 8.8.4.4
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 13:13 #4
Ja jeg kan godt komme på det trådløse net da jeg kan se min server og meget mere men kan ikke komme på google. eller ander sider..
Avatar billede helt83 Nybegynder
14. oktober 2011 - 13:14 #5
tjek forbindelse i IE, om den er sat til at bruge proxy
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 13:16 #6
Nej.. Computter er 100% reinstaller med windows XP Pro
Avatar billede helt83 Nybegynder
14. oktober 2011 - 13:25 #7
Har du hentet nyeste driver til det trådløsenetkort? hvis du laver en ipconfig /all får du så samme opl. som på de pc´er der kan komme på nettet?

fik du prøvet at ændre dns på det trådløse netkort?
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 13:30 #8
Ja jeg har hente den nyes driver som jeg installer via kable..
jeg har også prøve at skifte dns.

det som er det sære jeg kan godt se min ejen server kan hoppe ind på min server lokalt men kan ikke komme ud af huset..
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 13:32 #9
jeg har også prøve at ping ud af huset og det kan jeg heller ikke men kan godt ping lokalt.
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 15:49 #10
har nu prøve med et anden usb netkort og der kan jeg godt komme på nette.. så er det bare hvad er der galt med det internnetkort
side jeg ikke kan komme ud af huset...
Avatar billede helt83 Nybegynder
15. oktober 2011 - 08:59 #11
hmmmm lidt mystisk, har du nogen form for log i din router, har du tjekket eventlog på din pc for at se om der ligger nogen fejl der?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2011 - 12:59 #12
Lukket da jeg har opgive den computter..