Avatar billede 192837 Nybegynder
10. oktober 2011 - 15:19 Der er 4 kommentarer

Kan ikke installere dongle fra Telstra

Sidder i Australien og skal installere Telstra mobile bredbånd på min bærbare. Når jeg kører inst. stopper den og jeg får følgende svar: An error occurred while applying security settings. Users is not a valid user or group. This could be a problem with the package, or a problem connecting to a domain cotroller on the network. Check your network connection and click "retry or cancel".

Donglen er ikke i stykker siger de og giver min pc skylden. Jeg har indtil nu kørt med vodafone hernede (læs: bras) og den kunne godt installeres. Hvad skal jeg gøre?

den efterhånden modløse
Avatar billede claes57 Ekspert
10. oktober 2011 - 15:25 #1
højreklik på installetionsprogrammet, og vælg 'kør som administrator'
10. oktober 2011 - 15:37 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede 192837 Nybegynder
10. oktober 2011 - 16:02 #3
Ups jeg flytter den lige så.

At køre som adm. hjalp desværre ikke.

For at være præcis er det en:

ZTE MF668A Prepaid Elite USB
Avatar billede claes57 Ekspert
10. oktober 2011 - 19:47 #4
hvis du har muligheden, så prøv at tjekke dongle på en anden maskine - er den også defekt der, så skal den ombyttes - ellers skal du have din maskine opdateret (bios/windows - evt reinstallation).