Avatar billede moneyhungryhoe Nybegynder
08. oktober 2011 - 22:22 Der er 10 kommentarer

Ip ban

Jeg er blevet ip banned fra et forum pga. min bror, jeg kan ikke lave et nyt account, da jeg er ip banned, og min bruger automatisk bliver disabled.

Hvordan kan jeg ændre min ip, så jeg kan bypasse den her ip ban?
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. oktober 2011 - 22:33 #1
hidemyass.com
Avatar billede mj3052 Nybegynder
08. oktober 2011 - 22:34 #2
Tror det bedste du kan gøre er at skrive til ejerene af foraet og sige det som det er, og håbe at de vil ophæve bannet.

Du kan ikke som sådan ændre din ip, men du kan bruge en proxy. Dog tror jeg ikke dette er nogen funktionel løsning. Skriv hellere til dem og håb at de vil fjerne bannet.
Avatar billede mj3052 Nybegynder
08. oktober 2011 - 22:35 #3
- selv hvis du oprettede en bruger gennem hidemyass, ville du skulle bruge det hver gang du skulle ind på forummet.
Avatar billede moneyhungryhoe Nybegynder
08. oktober 2011 - 22:43 #4
Vil helst undgå at skulle logge på alt muligt, bare for at logge ind på forumet, troede at der måske var en mulighed for at ændre sin ip forevigt osv.
Avatar billede mj3052 Nybegynder
08. oktober 2011 - 22:49 #5
Det er der ikke som sådan. Du ville nok kun få ny ip hvis nu du skiftede internet-udbyder eller lign.

Eller du kunne muligvis bruge en anden computer som havde en anden ip.

Men med nogle internet-udbydere har alle computere i husstanden samme IP.
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2011 - 20:49 #6
Alle computere i husstanden har altid samme IP hvis de er forbundet til samme router til samme internet-udbyder. Endnu værre er det hvis man har internet gennem en boligforening som typisk deler samme ip adresse for alle husstande, medmindre man betaler ekstra for en fast ip adresse. :)
Avatar billede moneyhungryhoe Nybegynder
09. oktober 2011 - 21:59 #7
Bor ikke i en boligforening.

Troede bare der var en mulighed for at ændre ipeen på en eller anden måde så man kunne bypasse ip banen.

Det er angående hjemmesiden d2jsp.org, hvor mit account er blevet locked, men har hørt at hvis man kan skaffe et account med over 50 posts kan man undgå ip ban og benytte det som et normalt account.

I må gerne lave et account for mig hvis det er det :)

Vil selvfølgelig sende disse point jeg har, hvis jeg kan!

Ved ikke om det er lovligt tho.
Avatar billede Wally73 Mester
10. oktober 2011 - 07:23 #8
Jeg tror ikke du får nogen til at gøre det uden at de kender dig i real life.
Folk skal have en ret god grund for at hjælpe dig, da de ikke har nogen sikker forklaring på hvorfor du er blevet banned.
Avatar billede moneyhungryhoe Nybegynder
10. oktober 2011 - 11:00 #9
Nej, det er så rigtig nok.

Men det er en hjemmeside som man bruger til diablo 2 spillet, hvor man trader items for "forum coins".

Min bror har været så idiot at han har nakked items, uden at sende forum coins til ham, derfor blev accounted locked og ipen banned.

Det er intet ulovligt på nogen mulig måder.

Men kan godt se hvad du mener :)
Avatar billede Wally73 Mester
10. oktober 2011 - 11:39 #10
Jeg vil gætte på at det er ulovligt ifølge sidens brugeraftale.

Loven er ikke kun den der er forfattet af regeringen.