Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
08. oktober 2011 - 13:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Computer Spil - Minimum krav

Hej!

Jeg er lige begyndt på battlefield 3 (BF3) beta, men har i øjeblikket en Alien Aurora som følgende:

Base : Alienware Aurora Standard Cosmic Black Chassis    1
Processor : Intel Core i7 Processor 920(2.66GHz,8MB cache,4.8GT/sec)    1
Resource DVD : Alienware Aurora    1
Ship Accessory : Danish Docs with Danish Power Cord    1
Memory : 6GB 1600MHz (3x2GB) Tri Channel Memory    1
Media Card Reader : Alienware 19-in-1 Media card reader    1
Hard Drive : 500GB Serial ATA (7200RPM)    1
Optical Drive : 16X DVD+/-RW Drive    1
Display : Not Included    1
Graphics : 1GB ATI Radeon HD 5870 graphics card    1
Audio Integrated HDA 7.1 Dolby Digital capability    1
Gaming Software : Steam Gaming forum and download application    1
Mouse : Alienware Optical Mouse    1
Keyboard : Alienware Multimedia Keyboard - Danish (QWERTY)    1
Operating System : Danish Genuine Windows 7 Home Premium (64 BIT)    1
Avatar : Alienware 3D    1
AutoMatic Updates : AutoMatic updates - On    1
Wallpaper : Alienhead 3D (Widescreen)    1
AntiVirus : McAfee Security Center 30-Days trial version    1
AlienFX Colour : Astral Aqua    1
Standard Service - 1 year of coverage included with your PC    1
No Warranty Upgrade    1
No Accidental Damage Support    1
No Headset Required    1
Alienware Aurora DT Order - Denmark    1
XPS DT - System Only    1

men når jeg spiller BF3 bliver jorden helt sort, undtagen nogle få steder hvor den er den rigtige farve, minimums kravene til battlefield 3 er:

OS: Windows Vista or Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz
RAM: 2GB
Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher.
Graphics card memory: 512 MB
Sound card: DirectX compatibl sound card
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Som jeg selv kan læse det, skulle min pc (ses øverst) være god nok til spillet, men stadig er jorden sort. Nogen idé? :)
Avatar billede pinkunderwear Nybegynder
08. oktober 2011 - 14:28 #1
har du hentet det nye beta driver?
desuden er det en beta der er fuld af fejl, det er engang en demo. Men jeg har dog ikke stødt på dit problem endnu..
Avatar billede thomberth Nybegynder
08. oktober 2011 - 14:35 #2
Hvordan henter man den nye beta driver? :), kan du give et link
Avatar billede mj3052 Nybegynder
08. oktober 2011 - 14:56 #4
Okay, det direkte link virker ikke. Brug dette:
http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver.aspx

og tryk på linket lige under instructions.
Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
08. oktober 2011 - 16:38 #5
Okay.. Jeg gjorde som du sagde.. du skete der bare det, at den slettede min gamle driver og bare genstartede systemet og sagde "Der skete en fejl ved installationen", nogen ide om, hvorfor det ikke virker?
Avatar billede mj3052 Nybegynder
08. oktober 2011 - 16:52 #6
Kun hvis den gav en eller anden form for fejlmeddelse. Ellers ved jeg ikke rigtig hvad der er gået galt.

Du kunne jo prøve igen. Bare pas på med at bruge din computer under installation. Hvis du f.eks. havde et spil eller et program der bruger dit grafikkort åbent, kunne det godt forhindre en vellykket opdatering

m.v.h.

Mathias
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2011 - 18:59 #7
Jeg kan se du har uddelt point.
Er problemet løst?
Avatar billede mj3052 Nybegynder
08. oktober 2011 - 19:05 #8
Det gik vist også lidt stærkt med pointene, men nu løser vi lige problemet helt.

Det er vist ikke helt løst endnu.
Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
08. oktober 2011 - 20:38 #9
Jeg har nu afinstalleret driveren igen. Skal jeg bare prøver helt forfra? :)
Avatar billede mj3052 Nybegynder
08. oktober 2011 - 20:45 #10
Ja prøv en gang til.
Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
08. oktober 2011 - 21:20 #11
virker stadig ikke, 10.10 skulle have fixed de sorte pletter på jorden ikke?
Avatar billede mj3052 Nybegynder
08. oktober 2011 - 21:50 #12
Det skulle 11.10 som er den jeg linkede til.