Avatar billede drefes Nybegynder
07. oktober 2011 - 01:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

flash 11

har adobe med flashplayer 10 og får jævnligt nye opdateringer men stadig ingen med flash 11

skal man selv gå ind og hente den seperat eller hvordan fungerer sådan noget ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. oktober 2011 - 08:29 #1
Uden at have undersøgt det, mener jeg ikke der er kommet en Adobe FlashPlayer v11.

Du tænker nok på Adobe Shockwave player....

Der er 2 af slagsen (sidstnævnte lavet af firmaet Macromedia, som Adobe købte for en del år siden)

Begge kan fanges direkte fra forsiden af http://www.adobe.com/
Avatar billede drefes Nybegynder
07. oktober 2011 - 10:15 #2
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. oktober 2011 - 11:35 #3
Men så har du jo svaret selv... - en Release Candidate (RC) er et betaprogram. Man opdaterer ikke automatisk udrullede programmer med en betaversion af programmet.

RC er blot et udtryk for, at man ikke forventer yderligere ændringer, før man frigiver den for alvor
Avatar billede drefes Nybegynder
07. oktober 2011 - 12:33 #4
fair

skriv svar for point ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. oktober 2011 - 12:49 #5
Jeg springer over, tak... - du svarede jo selv ;-)
Avatar billede drefes Nybegynder
08. oktober 2011 - 00:26 #6
ok
Avatar billede Vandreren Novice
08. oktober 2011 - 00:45 #7
Flash Player 11.0.1.152 blev udgivet den 4. oktober 2011.
http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/