Avatar billede abildhauge Nybegynder
06. oktober 2011 - 14:41 Der er 4 kommentarer

Synkronisere Outlook med Android(Galaxy S2) uden at installere program på PC

Hejsa

Jeg har (for)købt mig i en Samsung Galaxy S2, som jeg gerne vil synkronisere med Outlook på min arbejdscomputer.

Detaljen er så at vi af sikkerhedsmæssige årsåger ikke kan/må installere 3 parts software på arbejdscomputeren.

Firmaet har fra centralt hold godkend pcsuite til Nokia og ditto til Sony. Men det efterlader jo android og iphone i et sort hul.

Spørgsmålet er så om det er muligt at synkronisere Outlook med min telefon uden at installere et nyt program på PC'en?

På forhånd tak.
Avatar billede abildhauge Nybegynder
06. oktober 2011 - 14:43 #1
Det er i øvrigt Outlook 2010.
Avatar billede Wally73 Mester
06. oktober 2011 - 15:24 #2
Det kan du ikke.

Men du kan måske synkronisere med dit arbejdes exchange-server.
Prøv at finde ud af hvor du opretter en Exchange konto på din telefon og følg vejledningen.
Avatar billede abildhauge Nybegynder
07. oktober 2011 - 14:16 #3
Der er desværre lukket for ekstern adgang til Exchange serveren, så jeg kan ikke synkronisere den vej heller.
Avatar billede Wally73 Mester
09. oktober 2011 - 17:47 #4
Så er der ingen mulighed.
Du bliver nødt til at have noget installeret på maskinen for at kunne gøre det, men måske det allerede er installeret.
Prøv at se om ActiveSync er installeret og om det kan bruges.
Det er eneste chance.