Avatar billede it-noerden Nybegynder
05. oktober 2011 - 19:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Steelseries Headset Til Ps3

Hej jeg har lige købt et steelseries siberia V2 headset fra webdanes.dk og jeg vil godt vide hvordan jeg kan sætte det til min ps3? fordi jeg kan ikke finde noget på internettet om hvordan og jeg vil helst ikke til at bestille noget over internettet der koster det hvide ud af øjnene. jeg har prøvet at sætte det til mit fjernsyn men der virker selve mikrofonen ikke og den vil jeg godt have til at virke fordi jeg godt vil kunne snakke med mine venner på playstation og hvis det er muligt så svar hurtigt :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2011 - 20:07 #1
Avatar billede it-noerden Nybegynder
05. oktober 2011 - 20:34 #2
Jeg købte det som sagt på webdanes og de har ikke det du viste men er der ikke en måde jeg kan sætte det her til?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2011 - 22:35 #3
Jeg tror ikke det virker til ps3
Avatar billede it-noerden Nybegynder
06. oktober 2011 - 07:21 #4
Jeg har set på nettet at nogen skriver man kan få et headset til han stik men kan ikk finde et
Avatar billede it-noerden Nybegynder
07. oktober 2011 - 15:36 #5
at man kan få et stik til headset men kan ikke finde det (skrev forkert)
Avatar billede it-noerden Nybegynder
29. november 2011 - 16:25 #6
har fundet ud af det jeg skal købe en steelseries cross platform mixer http://shop.steelseries.com/en/accessories/steelseries-cross-platform-audio-mixer.html