Avatar billede sunnyboy_55 Nybegynder
29. september 2011 - 17:58 Der er 1 løsning

Skalering inden upload/gem

Hej Experter
Jeg har et script med upload som virker fint, men jeg vil gerne have sat en fast bredde på 300px med korrekt højdeforhold på foto inden det gemmes i mappen.  Mit hotel har aspjpeg. Jeg har kigget på spørgsmål herinde uden at komme videre, min kode herunder, er der nogen som har en løsning?
<%

brugernavn=request("brugernavn")

On Error Resume Next
'Object creation
Set upload = Server.CreateObject("aspSmartUpload.SmartUpload")
'Max størrelse i bytes
upload.MaxFileSize =50000
upload.Upload

For each file In upload.Files

If not file.IsMissing Then
file.SaveAs("/upload/" & brugernavn & file.FileName)
%>

<!--#include file="conn.asp"-->
<%

SQL = "UPDATE bruger SET foto ='" & brugernavn & "" & file.filename & "' WHERE brugernavn='" & brugernavn & "'"
response.write("<br>foto upload")

end if
next

' ved errors
If Err Then
response.write("<br>øv, virker ikke")
End If
%>
Avatar billede sunnyboy_55 Nybegynder
14. oktober 2011 - 10:09 #1
lukker