Avatar billede m-kjeldsen Nybegynder
29. september 2011 - 10:03 Der er 1 kommentar

Formular med kalender

Hej Eksperter

Jeg er ved at lave ny hjemmeside til mit lille firma. Og der kunne jeg tænke mig en online bestilling (Turistbusser). På formular har jeg alle de nødvendige felter, men jeg vil gerne have således at kunde kan vælge dato og klokkeslet for tur. Kan det lade sig gøre, og hvordan ?

/Mogens
Avatar billede claes57 Ekspert
29. september 2011 - 10:58 #1
jeg har en lille kalender i asp som også viser/beregner helligdage. Den skal du så gøre 'klikbar', så et klik på en dato viser en enkelt dag, hvor man kan markere tidspunkt - evt bare en drop-ned boks med tider hvert kvarter. Det er nok lettest også at lave et tekstfelt til dato også, så når det klikkes på en dato, så skrives den i dette felt - det er så enkelt at køre videre i systemet.