Avatar billede ekeuwen Nybegynder
25. september 2011 - 17:27 Der er 8 kommentarer

Hvor kan man lave de bedste fotokalendere på internettet?

Hvem har prøvet det? Kan jeg få min fotokalender leveret allerede i næste uge?
Avatar billede noltus Novice
25. september 2011 - 17:52 #1
http://foto.bilka.dk/fotoalender.html du downloader bare bestillingssoftwaren laver din kalender oploader og bestiller,kan faktisk ikke være nemmere
Avatar billede kjeldsted Novice
25. september 2011 - 18:08 #2
Jeg har engang fået lavet nogle i en ret god kvalitet af www.vistaprint.com
Avatar billede netatapa Nybegynder
25. september 2011 - 22:01 #3
Jeg har gode erfaringer med http://printing-1.dk/Kalender/. Der kan du bestille fotobøger og fotokalendere både på mat papir og på blankt papir. Det tager ca. en uge.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. september 2011 - 08:19 #4
Så vidt jeg ved ud fra egen erfaring, benytter stort set alle den samme producent af sådanne fotoprodukter.

Den største forskel er, hvor meget du selv kan påvirke designet gennem de enkelte butikkers software.

En af de helt store spillere, der har været med fra starten, er www.pixum.dk - og hvis du bestiller hurtigt, vil du sandsynligvis godt kunne have den i indeværende uge.
Avatar billede skeobel Nybegynder
26. september 2011 - 09:16 #5
Du har fire forskellige muligheder for at lave din egen fotokalender. Hvis det skal gå meget hurtigt, kan du købe en blank kalender hos boghandleren og selv klæbe billederne ind eller downloade software og udarbejde og udskrive kalenderen derhjemme. Men det ser langt mere professionelt ud hvis du får lavet kalenderen i et fotolaboratorium, hos de gode udbydere varer det ca. en uge at få lavet en fotokalender. Her en sammenligning: http://www.cambridgenetwork.co.uk/news/article/default.aspx?objid=51027
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. september 2011 - 10:47 #6
Var det 4 muligheder? :-D
Avatar billede photogeek Nybegynder
26. september 2011 - 14:37 #7
Jeg synes at billeder ser bedst ud på fotopapir - især når det drejer sig om store vægkalendere. Man kan ikke så godt skrive notater på dem, men billeder uden raster på belyst fotopapir giver simpelthen mere skarpe detaljer og de bedste farver. http://fotoinsight.dk/kalender-kalender-pa-fotopapir.html . Det er helt klart værd at betale den (lidt) dyrere pris for fotopapir. Og min kalender som jeg bestilte om mandagen, blev allerede leveret i samme uge.
Avatar billede rtengave Praktikant
14. november 2014 - 17:43 #8
Jeg vil forære en fotokalender i gave; den skal derfor være i høj kvalitet med en flot forarbejdning:
http://www.realwire.com/releases/En-flot-gave-som-skal-pakkes-op