Avatar billede belso Nybegynder
08. januar 2000 - 18:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 5 - address bar

Hvordan fjerner/nulstiller man inholdet af "address bar"

Dvs. den liste af de web-sites man seneste har indtastet for at besøge
som genereres i "address bar" Internet Explorer 5

Avatar billede wzarlon Nybegynder
08. januar 2000 - 20:02 #1
Hej Belso :)
Jeg brugen metoden:
Højreklik på værktøjslinien i bunden af skærmen, vælg egenskaber, programmer i menuen start, og tryk på ryd dokumenter.

Ellers skulle internetindstillinger, ryd oversigt også klare problemet.

/Wzarlon
Avatar billede belso Nybegynder
08. januar 2000 - 20:34 #2
Det første er jo ikke svar på det jeg spurgte om, idet jeg ikke taler om at rydde "dokumenter" i starmenuen, men om inholdet af "address bar" i EI5. Jeg testede om det du siger nu også skulle kunne begge ting, men nej! I øvrigt så har jeg et smart lille program som jeg har sat en shortcut til i "START - PROGRAMMER START" som heder "kill docs". Der kommer en lille icon ved siden af datoen (højre klik for options). Jeg sender det til dig.

Mht, næste råd, JA det var det der skulle til - Tak!
Avatar billede wzarlon Nybegynder
08. januar 2000 - 20:37 #3
Ok..ja, den første snupper alle..Dokumenter samt oversigter, mens den anden kun tager oversigter..
Bare for at være sikret godt ind :)
/Wzarlon
Avatar billede belso Nybegynder
08. januar 2000 - 20:51 #4
Underligt..!! den første ryddede ikke MIN "address bar", det var den anden der skulle til !
Avatar billede wzarlon Nybegynder
08. januar 2000 - 20:52 #5
hmm, ja..lidt skummelt..Min gjorde det
Avatar billede belso Nybegynder
08. januar 2000 - 21:03 #6
Nå..verden - og ikke mindst software konfigurationer - er forunderlig, men det andet virkede jo, så tak igen.