Avatar billede bazzoooo Nybegynder
17. september 2011 - 17:58 Der er 11 kommentarer

JavaScript Fejl?

Hey Eksperten.

Jeg står i dette problem at min kode ikke vil gå til ny side, jeg får servfejl 500.

Koden:
<script language="JavaScript" type="text/JavaScript" >
function countdown(passcount){
if(passcount > 0){
document.getElementById('sitout').innerHTML = '<font color="black" size="4"><b>'+passcount+'</b></font>';
passcount = (passcount-1);
var e = passcount;
setTimeout(function(){countdown(passcount)},1000);
}else{
parent.document.location.href = "lobby.php";
}
</script>

Den vil ikke virke?
Avatar billede kjeldsted Novice
17. september 2011 - 18:18 #1
En server error 500 kan ikke have noget at gøre med et stykke javascript. Fejlen må ligge et andet sted på serveren.
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
17. september 2011 - 18:21 #2
det ligger i den fil, for når jeg går in på filen kommer den.
Avatar billede kjeldsted Novice
17. september 2011 - 18:25 #3
Er det på en egen server?
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
17. september 2011 - 18:31 #4
Det er på min vens server.
Avatar billede kjeldsted Novice
17. september 2011 - 18:37 #5
Så prøv at se om du kan lokke ud af ham om der er meldt fejl i en log på serveren (Apache, eller hvad den kører).

Og forsvinder Server 500 fejlen hvis du fjerne det stykke JS?
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
17. september 2011 - 18:48 #6
Fejlen forsvinder ikke. Men jeg har det her i error loggen:

[Fri Sep 09 20:01:57 2011] [error] [client 87.60.152.15] malformed header from script. Bad header=Location sitout.php: sitout.php, referer: http://rene.mydom.dk/poker.php
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
17. september 2011 - 19:44 #7
Det er ikke javascript du har et sted et stykke kode der ligner:

header(Location: ....)

Det er denne det er galt med
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
17. september 2011 - 19:46 #8
<? $time = time(); $tq = mysql_query("select waitimer from ".DB_PLAYERS." where username = '".$plyrname."' "); $tr = mysql_fetch_array($tq); $waitimer = $tr['waitimer']; if(($waitimer-1) <= $time){ header('Location: lobby.php'); die(); } $start = $waitimer-$time; ?>
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
17. september 2011 - 19:56 #9
Prøv med den absolutte sti og ikke bare en relativ:

header("Location: http://ditdomæne.dk/fil.php");
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
17. september 2011 - 20:04 #10
Får stadig fejlen.
Avatar billede kjeldsted Novice
18. september 2011 - 11:01 #11
Er
<? $time = time(); $tq = mysql_query("select waitimer from ".DB_PLAYERS." where username = '".$plyrname."' "); $tr = mysql_fetch_array($tq); $waitimer = $tr['waitimer']; if(($waitimer-1) <= $time){ header('Location: lobby.php'); die(); } $start = $waitimer-$time; ?>
Som skrevet ud uden linjeskift?