Avatar billede bazzoooo Nybegynder
16. september 2011 - 19:12 Der er 2 kommentarer

JavaScript kode?

Hey eksperten!

Jeg har længe ikke kunne finde ud af denne slags kode her.

Jeg har et snake spil hvor jeg skal have redirectet efter x antal points, har prøvet denne kode.

Min kode:
if (points > 2) {
        window.location.href="http://google.dk";
    }

Den virker bare ikke.
Måske der det noget andet kode?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. september 2011 - 20:22 #1
hvis koden ligger nede i spillet, så den bliver aflæst (og der er en { til hver } og ikke mere/mindre), så vil det nok virke.
Men du kan ikke bare kaste det ind på en side uden at det bliver aktiveret - det vil ikke generere et kald.
Avatar billede kjeldsted Novice
16. september 2011 - 20:45 #2
if (points > 2) {
        window.location.href="http://google.dk";
    }
Er det som sådan i sig selv ikke noget galt i. Men for at kunne svare på hvor der ligger en evt. fejl, bliver vi nødt til at få lov til at se noget mere af koden, så vi bl.a. ved hvor i den samlede kode du har placeret din kode.