Avatar billede Slettet bruger
16. september 2011 - 13:54 Der er 3 kommentarer

.htaccess og table prefix

Jeg bruger et program der hedder WebsiteDefender, som en gang imellem scanner min webside og oplyser om kritiske filer, forslag til bedre sikkkerhed, osv.

Seneste har jeg fået to beskeder.

1.

PHP errors enabledRepeated alert: this alert was first issued on . You need to resolve or ignore this alert.
The display_error PHP configuration directive is switched on. This means that untrusted sources can see detailed web application environment error messages which might include sensitive information, thus used to craft further attacks.

Solution
You can disable display_errors from php.ini or .htaccess.

php.ini
display_errors = 'off'
log_errors = 'on'

.htaccess
php_flag display_errors off
php_flag log_errors on

Jeg har ikke forstand på den slags. Troede jeg skulle kopiere det der står under .htaccess ind i filen og lægge den tilbage. Men så forsvinder siden! Hvad gør jeg?

2.

WordPress table prefix not changed (/)Repeated alert: this alert was first issued on . You need to resolve or ignore this alert.
The default table prefix wp_ was not changed in your WordPress installation at /. To increase the security of your WordPress installation it is recommended to change the table prefix in your WordPress database. In the case of an SQL injection, it is more difficult for the attacker to exploit the vulnerability.

Solution
Change the table prefix from wp_ to a value of your choosing.

Hvis jeg gør det, forsvindersiden!?
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2011 - 16:48 #1
Er spørgsmålet placeret forkert?
Hvis ja, kan jeg flytte det?
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2011 - 02:29 #2
TUSINDE TAK FOR HJÆLPEN!
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2011 - 02:30 #3
TUSINDE TAK FOR HJÆLPEN!!!