Avatar billede damaskinos Nybegynder
16. september 2011 - 09:42 Der er 3 kommentarer

Webapplikation - "Serverfejl i programmet '/'."

Hej

Jeg har brugt "visual studio 2008" til at lave en webapplikation. Applikationen fungerer lige efter planen og har ingen problemer.

Mit problem opstår når jeg lukker mit projekt (når jeg genstarter min computer) og åbner projektet igen, så virker webapplikationen ikke mere. Jeg får nedenstående fejl.

Nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre for at komme videre?

Det skal siges at hvis jeg laver en ny webapplikation og importerer filerne fra projektet der virkede men ikke virker mere, så virker den nye webapplikation fint, men det kan jeg jo ikke gøre hver gang, vel?

Serverfejl i programmet '/'.
--------------------------------------------------------------------------------

Sikkerhedsundtagelse
Beskrivelse: Programmet forsøgte at udføre en handling, der ikke er tilladt af sikkerhedspolitikken. Hvis programmet skal have de nødvendige tilladelser, skal du kontakte systemadministratoren eller ændre programmets tillidsniveau i konfigurationsfilen.

Detaljer om undtagelse: System.Security.SecurityException: Anmodningen om tilladelsen af typen 'System.Web.AspNetHostingPermission, System, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' mislykkedes.

Kildefejl:

Der blev oprettet en undtagelse, der ikke blev behandlet,  under kørsel af den aktuelle webanmodning. Du kan finde oplysninger om undtagelsens oprindelse og placering ved hjælp af nedenstående staksporing af undtagelser.

Staksporing:

[SecurityException: Anmodningen om tilladelsen af typen 'System.Web.AspNetHostingPermission, System, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' mislykkedes.]
  System.Reflection.Assembly._GetType(String name, Boolean throwOnError, Boolean ignoreCase) +0
  System.Reflection.Assembly.GetType(String name, Boolean throwOnError, Boolean ignoreCase) +42
  System.Web.UI.Util.GetTypeFromAssemblies(ICollection assemblies, String typeName, Boolean ignoreCase) +145
  System.Web.UI.TemplateParser.GetType(String typeName, Boolean ignoreCase, Boolean throwOnError) +73
  System.Web.UI.TemplateParser.ProcessInheritsAttribute(String baseTypeName, String codeFileBaseTypeName, String src, Assembly assembly) +111
  System.Web.UI.TemplateParser.PostProcessMainDirectiveAttributes(IDictionary parseData) +279
Avatar billede damaskinos Nybegynder
19. september 2011 - 09:40 #2
Nej det virkede desværre ikke, anyone else?
Avatar billede LarsLj Novice
22. januar 2015 - 12:28 #3
Jeg er ret sikker på, hvad problemet er. Det er rettigheder på din mappe. Jeg tør vædde med, at din mappe er skrivebeskyttet. Prøv at tjekke: Højreklik på mappen og se mappens rettigheder. Prøv at fjerne skrivebeskyttelsen. Elles læg mappen med din Visual Studio løsning ud på roden, så tror jeg, at det løser problemet.