Avatar billede Ov_Jepsen Nybegynder
15. september 2011 - 22:36 Der er 3 kommentarer

Toshiba batteri - hjælp!

Jeg har en Toshiba Satellite L300, som er lidt over 2 år gammel, men kører fint - uden problemer, og er yderst hurtig :)

Men der er dog det problem, at batteriet er holdt op med at oplade, og jeg kan derfor kun have computeren tændt, når den er tilsluttet oplader.
- Jeg har forsøgt at tage batteriet ud for at se, om det skulle være strømforsyningen der er noget galt med, men den kan også køre uden batteri.

Er batteriet defekt eller er der noget med nogle indstillinger (sorry er ikke computerfreak, så ved intet om det)
- Er jeg nød til at købe en ny computer, eller kan det godt betale sig bare at købe et batteri, evt. hvor kan man så købe det henne?
Avatar billede Andyboy Nybegynder
15. september 2011 - 22:57 #1
Det er højst sandsynligt et nyt batteri. Det billigste er som regel fra UK (amazon.co.uk) ellers er det bare at søge efter laptop modelnavn eller batteri produktkode på google :)
Avatar billede jalved Ekspert
16. september 2011 - 01:00 #2
Jeg istemmer andybopys svar mht. batteriet. Det er nok slidt op. Det kan gå meget stærkt - fra at virke til slet ikke at ville oplade, når det handler om bærbare batterier.

Har selv haft en Toshiba bærbar, hvor batteriet efter nogle år kun ville lade op en halv time.

Når du kigger efter nyt batteri, skal du være opmærksom på, at du kan få dem med forskellige kapacitet - altså hvor længe de kan holde strøm fra gang til gang.

Du kan også finde billige batterier på ebay.co.uk
Avatar billede nixfix Nybegynder
16. september 2011 - 08:32 #3
Hej Jalved

Du kan klikke dig ind på denne adresse:

http://www.batteribyen.dk/batterier_toshiba-c-556_135_136.html?osCsid=fd56a8e696ec9b5949567c6dddde07a7

Ser ud til at de har batteriet du skal bruge.

hilsen
nixfix