Avatar billede fhansen82 Mester
08. september 2011 - 17:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dropbox og flere brugere på samme PC

Nogen der har erfaring med om man kan have flere brugere på samme PC, med hver deres Dropbox.
Avatar billede gentlebug Nybegynder
08. september 2011 - 19:34 #1
Nu skriver du ikke hvilket OS du bruger. Men virker fint på OS X hvis de da har hver deres bruger (lokalt på computeren)

Google er vist enig http://forums.dropbox.com/topic.php?id=18494
Avatar billede fhansen82 Mester
09. september 2011 - 19:21 #2
Jeg bruger Win 7. Tænkte om det var muligt at oprette en bruger i Win, og så logge på Dropbox med en anden mail fra den bruger. Det der er uklart for mig, er om jeg jeg installere Dropbox igen, og angive et andet sted til Dropbox mappen, eller om man "genbruger samme installerede kopi af Dropbox, og derved genbruger Dropbox mappen.
Avatar billede fhansen82 Mester
10. september 2011 - 21:09 #3
Avatar billede fhansen82 Mester
23. september 2011 - 22:25 #4
Har leget med det, og det fungerer fint. Læg et svar for point gentlebug
Avatar billede fhansen82 Mester
11. oktober 2011 - 20:05 #5
Tråden lukkes.