Avatar billede filmeditor Praktikant
02. september 2011 - 09:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bluetooth adapter til stationær telefon?

Hej allesammen.

Jeg går og overvejer at købe en 80er telefon, en af dem som er lavet af plexiglas med neonlys i, da jeg synes det kunne være fedt at ha'. Nu ved jeg godt det lyder skørt nu hvor vi stortset alle ejer en mobiltelefon...hvilket også er tilfældet her.

Derfor vil jeg høre om man kan købe en bluetooth adapter til en almindelig stationær telefon, som kan tage imod opkald fra min mobil. Altså så når mobilen ringer, så bruger jeg i det her tilfælde 80er telefonen til at snakke i. Ja, i forstår hvad jeg mener.

På forhånd tak.
Avatar billede filmeditor Praktikant
02. oktober 2011 - 00:16 #1
Ingen svar, så jeg lukker mit spg.
Avatar billede filmeditor Praktikant
02. oktober 2011 - 00:17 #2
lukker