Avatar billede makamakalay Nybegynder
01. september 2011 - 10:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indsætte logo og Facebook link på Magento-shop. Som CSS layer eller?

Hej

Jeg vil gerne have sat et logo for e-handelsfonden samt et link til Facebook ind oppe i den øverste grå bar helt ude til højre.

Skal det gøres som noget CSS Layers, eller er der andre gode forslag. Har ikke så meget forstand på det.

Jeg har koden til begge ting liggende. Er der nogle der kan hjælpe?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
01. september 2011 - 15:54 #1
Hej..

Jeg er også selv ny indenfor dette område
men du kan prøve med denne kode her>>>>>
----------------------------------------

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-1">

<style type="text/css">
/*----------Text Styles----------*/

DIV,UL,OL /* Left */
{
margin-top: 0px;
margin-bottom: 0px;
}
</style>

</head>
<body>
<div id="text1" style="position:absolute; overflow:hidden; left:874px; top:0px; width:132px; height:79px; z-index:0">
<div class="wpmd">
<div>Indsæt kode her</div>
</div></div>

<div id="text2" style="position:absolute; overflow:hidden; left:726px; top:0px; width:150px; height:90px; z-index:1">
<div class="wpmd">
<div>Indsæt kode her</div>
</div></div>
</body>
</html>

----------------------------------------
Jeg ved ikke om det er den rigtige kode
(?text/css?)men du kan jo prøve.
Avatar billede makamakalay Nybegynder
01. september 2011 - 17:02 #2
Helt kanon. Tak.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
02. september 2011 - 11:05 #3
Virker det ?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. september 2011 - 12:00 #4
*-*
Avatar billede makamakalay Nybegynder
10. september 2011 - 12:06 #5
Ja, det virker