Avatar billede RuneHLA Nybegynder
30. august 2011 - 14:05 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Har mistet strømkabel til oplader - kan den købes?

Hej, jeg har en sony vaio vpcw12s1e - og jeg har mistet den del der går fra selve laderen og ind i stik kontakten. Den har 2 huller, er det muligt jeg kan købe den til billig penge online?

Har søgt og søgt kan ikke lige finde det rigtige.

Mvh

Emily
Avatar billede RuneHLA Nybegynder
30. august 2011 - 14:11 #2
Perfekt, og den skulle gerne passe til den lader jeg har, ikke? :)

Svar gerne med "Svar" sådan du kan få dine point ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2011 - 14:13 #3
Umiddelbart kan jeg se at det er et "Mickey Mouse" netkabel du skal bruge: http://www.av-cables.dk/diverse_kabler/stroemkabel/diverse_netkabler/mickey_mouse_netkabel_247_da/
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2011 - 14:14 #4
Avatar billede RuneHLA Nybegynder
30. august 2011 - 14:19 #5
Den har kun 2 huller :)
Avatar billede Simon14 Nybegynder
30. august 2011 - 14:52 #6
sådan en med 2 huller i, kan du finde fra f.eks en gammel playstaion2 strømfors.
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. august 2011 - 15:21 #7
Kunne du ikke bruge #1 eller accepterede du bare et svar?
Avatar billede Simon14 Nybegynder
30. august 2011 - 16:31 #8
det kunne jo være at mit svar løste hans problem?..
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. august 2011 - 16:45 #9
Det er jo muligvis tænkelig men det er en uskik bare at lægge svar uopfordret og når jeg ser på din profil kan jeg se at du ikke selv uddeler poient:-(
Avatar billede Simon14 Nybegynder
30. august 2011 - 17:18 #10
uskik... sikke noget fis..
jeg giver point hvis jeg får et svar, har bare mange spørgsmål hvor jeg ikke har fået 'SVARET'....
Avatar billede Simon14 Nybegynder
30. august 2011 - 17:18 #11
ærlig talt er det her point system da også en latterlig ing at skændes om...
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. august 2011 - 17:27 #12
Det virker udemærket hvis man vil læse reglerne som du har accepteret Da du meldte dig ind http://www.eksperten.dk/faq
og iøvrigt stikke en finger i jorden og se hvordan det foregår og om det er latterligt må du diskutere med Admin om.
Avatar billede Simon14 Nybegynder
30. august 2011 - 18:17 #13
få dig dog et liv, der er jo ingen der læser en liste på 2meter fyldt med regler, selvom man skal, så er der jo aldrig nogle der gør det... jaja bare meld mig til en admin? så kan jeg lave en ny bruger.. det eneste jeg mister er jo bare nogle point der ikke kan bruges til noget
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2011 - 18:33 #14
Er der ingen der læser reglerne?
Tal for dig selv.