Avatar billede jokkejensen Novice
30. august 2011 - 12:21 Der er 1 løsning

Updatepanel, timer, og literal

Hej..

JEg har følgende kode:

<asp:FileUpload runat="server" ID="fu_ShopImport" />
<asp:Button runat="server" ID="btn_ShopImport" Text="Importer CSV" />
<asp:Timer runat="server" ID="UpdateTimer" Interval="500" OnTick="UpdateTimer_Tick" />
<div style="border: 1px solid red;">
    <asp:UpdatePanel runat="server" ID="up_ShopImport">
        <Triggers>
            <asp:AsyncPostBackTrigger ControlID="UpdateTimer" EventName="Tick" />
        </Triggers>
        <ContentTemplate>
            <asp:Literal runat="server" ID="p_Status"></asp:Literal>
        </ContentTemplate>
    </asp:UpdatePanel>
</div>

namespace SparCode.Code
{
    public partial class ShopImport : System.Web.UI.UserControl
    {
        protected FileUpload fu_ShopImport;
        protected Button btn_ShopImport;
        protected UpdatePanel up_ShopImport;
        protected Literal p_Status;
        protected Timer UpdateTimer;
        protected string status = "";

        protected void Page_Load(object sender, EventArgs e)
        {

        }

        protected void UpdateTimer_Tick(object sender, EventArgs e)
        {
            status += DateTime.Now.ToLongTimeString() + "<br/";
            p_Status.Text = status;

        }

Jeg havde et ønske om at der i updatepanel, for hvert halve sekundt kom en ny linie, hvor der stod tidspunktet, som det afvikles nu, vises tidspunktet fint, og det opdateres hvert halve sekund, men det står bare som et "javascript ur", der kommer ikke en ny linie for hver timer tick.

Altså jeg havde forventet indholdet af updatepanel er:

Men lige pt er der blot en linie der opdateres. Altså bare et ur.

Hvordan får jeg "status" til at holde sin værdig, så der kommer flere linier?

Vh
Avatar billede jokkejensen Novice
30. august 2011 - 12:35 #1
status += DateTime.Now.ToLongTimeString() + "<br/";

Skulle lige lukke <br/> korrekt :/