Avatar billede lolol Nybegynder
22. august 2011 - 16:53 Der er 1 kommentar

Blokering af andre programmer når man feks spiller

Hej Hardware Online.
Jeg har det her problem med min computer (MSI GX 640) at det er som om den blokere mig fra andre programmer når jeg feks er inde i et spil

Eksempel:
Jeg sidder inde i World of Warcraft og åber en snakke program der hedder "Ventrilo", og for at snakke over det her program skal man trykke på en knap, som er ctrl ved mig, og så derefter kan man snakke... hver gang jeg trykker på knappen imens jeg er inde i WoW så er det som om den ikk registrer når jeg trykker, men når jeg går ud på skrivebordet feks eller ind på nettet eller andre steder udover spil, så kan den sagtens registrer det.

Det er ikke kun et problem med ventrilo, jeg har prøvet mig frem med programmer for at finde ud af hvad der lige skete, og jeg downloadede et program der hed "ClickAlot" et simpelt program der gør at den klikker på en musetast hele tiden, uafbrudt.
Det virkede heller ikk inde i spil som feks WoW eller andre, men ude på skrivebordet osv virkede det fint.

Mit spørgsmål er, hvordan fikser jeg det? det er super irriterende når jeg har kunne gøre det her på alle andre computere udover den her :)

Håber en af jer derude kan hjælpe med det her q:
Avatar billede jokkejensen Novice
22. august 2011 - 17:07 #1
Er du sikker på at CTRL ikke er reserveret i WOW, altså bruges til noget andet i spillet (spiller det ikke selv), prøv med en kombination, ex CTRL+ALT.