Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. august 2011 - 11:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Slette guest account i Windows 7

Når jeg forsøger at:

køre CMD og indtaste NET USER GUEST /DELETE

Så får jeg beskeden:

Cannot perform operation on build-in accounts.

Hvordan slettes gæstebrugeren i Windows 7?
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
22. august 2011 - 12:16 #1
Det er tilsyneladende ikke muligt at slette Gæstebrugeren, men kun at deaktivere den. En hurtig google søgning kom med dette.: -->

  Open User Accounts by clicking the Start button Picture of the Start button, clicking Control Panel, clicking User Accounts and Family Safety (or clicking User Accounts, if you are connected to a network domain), and then clicking User Accounts.

    Click Manage another account. Administrator permission required If you're prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.

    Do one of the following:

        If the guest account is off, click Guest, and then click Turn On.

        If the guest account is on, click Guest, and then click Turn off the guest account.

Was this helpful?
22. august 2011 - 12:19 #2
[Ultimate Windows Tweaker, a Tweak UI for Windows 7 & Vista] ->

www.thewindowsclub.com/ultimate-windows-tweaker-v2-a-tweak-ui-for-windows-7-vista

Der er et hav af muligheder - også til "Disable" af Guest Account
22. august 2011 - 12:21 #3
www.thewindowsclub.com/downloads/UWT.zip - direkte Download ...
Download - pak ud til en valgfri mappe. Lige til at køre - skal ikke 'instaleres' ...
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
22. august 2011 - 12:33 #4
#2

Super fed applikation, som kan løse hans problem, men kan den ikke lige lovlig mange tricks, for den måske ikke alt for IT-Kyndige bruger. :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. august 2011 - 13:24 #5
Jeg ved godt hvordan man disabler Gæstekontoen, (det er allerede gjort) det som jeg vil er at slette den, da den aldrig nogensinde bliver brugt alligel.
22. august 2011 - 13:28 #6
... men gør det noget ???
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. august 2011 - 14:45 #7
#fedJA!
Avatar billede jacsefrafaxe Nybegynder
22. august 2011 - 15:00 #8
Tror ikke man kan gøre det
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. august 2011 - 18:48 #9
Smid et svar dem som vil have point.
22. august 2011 - 20:17 #10
Ping...

Men kig generelt på #2 + #3 !
Eller kommer det bare til at fylde på dit system, siden du vil rydde så meget op ? *S* ...
22. august 2011 - 20:18 #11
Ping...