Avatar billede Laila77 Nybegynder
18. august 2011 - 16:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at finde Bluetooth på Acer Aspire One D250

Hejsa!
Jeg vil gerne koble min mobiltelefon med min computer, men har problemer med at finde og aktiverer min bluetooth, som der står i computerbeskrivelsen af Acer Aspire One D250 er installeret på computeren.

Når jeg vil tilføje en ny enhed til computeren finder den aldrig min telefon...jeg har sørget for at der ikke er andre trådløse enheder i nærheden og har gjort alt hvad der står i computerens hjælpecenter.

Der er heller ikke nogen knap med bluetooth symbol på - har dog en WIFI knap, som jeg kan slukke og tænde.

Har også prøver at finde min bluetooth endhed i enhedshåndtering, men kan ikke finde den.

Hvad skal jeg gøre? der står jo alle steder, at der er bluetooth på min computermodel, men hvor er den så blevet af?

Kan I hjælpe mig med det?

På forhånd tak!

Venligst
Laila77
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. august 2011 - 16:58 #1
Er der ikke et bluetooth symbol på en af dine F-taster - som du så kan aktivere med knappen FN+tasten.
Avatar billede Laila77 Nybegynder
18. august 2011 - 17:09 #2
Hej Ole
Nej, det er der desværre ikke!

Men der en knap til wifi, men ingen blå F-tast til Bluetooth.
Avatar billede vejmand Juniormester
18. august 2011 - 17:30 #3
Er der ikke en Fn tast?
Hvis ja, så prøv Fn+ F3

Men det burde nu gøre det samme som Wifi knappen.....

Er du helt sikker på at der er bluetooth på din computer?
Avatar billede Laila77 Nybegynder
18. august 2011 - 17:43 #4
Hej Vejmand

Ja, jeg er ret sikker på at der skulle være bluetooth installleret - det står i produktbeskrivelsen og også i alle de beskrivelser der findes på nettet om denne model.

Desværre virkede det ikke med Fn & F3.

Det kan bare være, at jeg må købe en Bluetooth dongle istedet - det er bare lidt irriterende, når nu produktet skulle have det i forevejen:-(

Venligst
Avatar billede vejmand Juniormester
18. august 2011 - 17:46 #5
Hmmm, her står der ikke er Bluetooth i en Acer Aspire One D250

http://reviews.cnet.co.uk/netbooks/acer-aspire-one-d250-review-49302914/

Kan du evt linke til en side som siger det medsatte?
Avatar billede Laila77 Nybegynder
18. august 2011 - 18:01 #6
Hejsa igen

Det er da mærkeligt! Jeg har bare googlet modellen og så kom der kun sider frem, hvor der stod, at der var Bluetooth på den model  -bla. i en video på youtube.

I brugsvejledningen står der også at der er bluetooth, men jeg må hellere vifte med det hvide flag og give op - og investerer i en dongle til formålet!

Tak, igen.

Venligst
Avatar billede vejmand Juniormester
18. august 2011 - 18:12 #7
Velbekomme, her kommer så et svar til accept.  :-)