Avatar billede olerebel Nybegynder
17. august 2011 - 10:52 Der er 4 kommentarer

digital player

Jeg har en hjemmeside hvor jeg sælger musik fra. INdtil nu har der ikke været en afspiller til de forskellige bands der har shop derinde.
Siden fungere som alle andre webshops. Du kan scrolle rundt blandt de forskellige kunstnere, og klikke ind på deres profil/plade. Derfra kan du så købe den.

Hvis jeg vil sørge for at alle vores kunstnere der er oprettet får mulighed for at uploade deres musik ind på vores player, og fremtidige kunstnere ligeledes vil kunne uploade musik til playeren, hvad vil så være den bedste løsning?? Det skal selvfølgelig være en standard player, så den fungere ens under alle de forskellige kunstnere.

Vil det evt. kunne gøres gratis?
Avatar billede kragekjaer Praktikant
17. august 2011 - 12:46 #1
Uploade til en player?? Det viser at du overhovedet ikke ved hvad du har med at gøre. Så mit råd er at du skal finde nogle du kan betale for at lave det og som ved hvad de har med at gøre.
Avatar billede olerebel Nybegynder
17. august 2011 - 12:55 #2
I know... MEN, jeg vil jo egentlig bare have et system der fungere som myspace. Kan du evt. hjælpe med hvad den bedste løsning til det ville være??
Avatar billede kragekjaer Praktikant
17. august 2011 - 13:06 #3
find nogle der kan lave backend-delen først, afspilleren kan være hip som hap
Avatar billede olerebel Nybegynder
17. august 2011 - 13:14 #4
thank you, vil jeg prøve