Avatar billede jetobi Juniormester
16. august 2011 - 20:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Java multi check box problem

Jeg har dette script, som jeg er rimlig irreteret på. Problemet er at jeg gerne vil have den in i en anden form, men det virker kun hvis det er til forskellige form, som i kan se. og det virker ikke hvis det ligger i en form? hvordan laver jeg dette javascript om til det virker ved en form, istedet for det skal ligge i to forskellige?

<script type="text/javascript">
function checkAll()
{
var check_del_len = document.forms[1].check_del.length;
document.getElementById('st_val').value='';

for ( i = 0; i<check_del_len ; i++)
{
  document.forms[1].check_del[i].checked=true;
  document.getElementById('st_val').value+=document.forms[1].check_del[i].value+',';

  }
  fin_str =  document.getElementById('st_val').value;

  document.getElementById('st_val').value  = fin_str.replace(',on,','');

}

function clearAll()
{
var check_del_len = document.forms[1].check_del.length;
for ( i = 0; i<check_del_len ; i++)
{
  document.forms[1].check_del[i].checked=false;
  document.getElementById('st_val').value='';

  }

function test()
{
var check_del_len = document.forms[1].check_del.length;
if(check_del_len==0)
{
document.getElementById('st_val').value ='';

}
document.getElementById('ch_all').checked =false;
document.getElementById('st_val').value ='';

for ( i = 0; i<check_del_len ; i++)
{
  if(document.forms[1].check_del[i].checked)
  {
  document.getElementById('st_val').value+=document.forms[1].check_del[i].value+',';

    }

  fin_str =  document.getElementById('st_val').value;
  document.getElementById('st_val').value  = fin_str.replace(',on,','');

}
</script>
<script>
function validate()
{
if(document.getElementById('st_val').value=='')
{
  alert('Select Tutorials');
  return false;
  }
  else
  {
  return true;
  }
</script>

              <form  method="post">
            <input type="text" id="st_val" name="sport" style="border:#000000 1px solid" >
                <br />

      Alle<input type='checkbox' id="ch_all" name='checkbox' onClick="if(this.checked)checkAll(); else clearAll()" /><br>
    </span>

Fodbold <input type='checkbox'  name='check_del' onclick='test()' value='Fodbold' /><br>
    Tennis<input type='checkbox'  name='check_del' onclick='test()' value='Tennis' /><br>
    Badminton<input type='checkbox'  name='check_del' onclick='test()' value='Badminton' /><br>
Ishockey<input type='checkbox'  name='check_del' onclick='test()' value='Ishockey' /><br>
    Amerikansk fodbold<input type='checkbox'  name='check_del' onclick='test()' value='Amerikansk fodbold' />
</form>
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
16. august 2011 - 21:04 #1
prøv at flytte spørgsmålet til javaSCRIPT istedet ;)
Avatar billede jetobi Juniormester
16. august 2011 - 21:13 #2
lukket