Avatar billede donslund Nybegynder
15. august 2011 - 09:05 Der er 1 løsning

Adgang til billederne på en Synology 107

Jeg har en Synology 107 hvorpå jeg har alle mine billeder.
I min router har jeg åbnet for en port, så jeg udefra skulle kunne se billederne.
Jeg kan også godt komme ind og se de offentlige billeder, men hvis jeg skal logge på, så får jeg blot at vide, at jeg ikke er autoriseret til at bruge denne service.

Det er formentlig kun her på min arbejdsplads jeg ikke kan. Hvis jeg opretter en bruger og sende den til min familie, så kan de godt logge ind hjemme ved sig selv og se mine billeder.

Hvad kan gøre, at jeg ikke kan logge ind som admin andre steder fra.
Avatar billede donslund Nybegynder
05. september 2011 - 22:01 #1
Nå jeg lukker og kalder det en fejl i firmwaren. Den må jeg hellere få opdateret.