Avatar billede Jolles Professor
04. august 2011 - 13:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fornyelse af IP-adresse nægtes - kontakt systemadministrator...

Vi har sat endnu en router op for at gøre rækkevidden større, men nu vil den enlige fastnet-pc ikke være med.
Maskinen er en xp.
Hvad kan jeg gøre?
04. august 2011 - 13:35 #1
... du kunne jo begynde med www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Jolles Point ude: 360 ? - som du fået at vide før.
Derefter kan det være at fidusen kommer...
Avatar billede Jolles Professor
03. januar 2012 - 17:07 #2
Karise, Hvordan gir jeg dig points?
Skriv et svar - nej, jeg skal gi points.
Skriv en kommentar - nej, jeg skal gi points.
Så står der kommentar til forslag - det må være det, jeg gør nu.
Så er der en dut med svar og pointsgivning - jammen jeg har ikke nogen løsning, og der kommer ikke nogen firkant frem, når jeg klikke i den.

Hvorfor er det så svært at forklare?
Avatar billede Jolles Professor
15. januar 2012 - 11:45 #4
I link i dit svar står der:
Når der er kommet et svar som du kan bruge, så klikker du ud for selve svaret i boksen "Acceptér dette svar".
Jeg kan måske godt bruge dit svar med de forskellige henvisninger, og vil så gi dig point, men hvor er boksen Accepter dette svar?
Hos mig står skriv et svar / skriv en kommentar
og en dut med kommentar (til forslag) og en dut med svar (til løsning og pointgivning.
Hvilken af de fire muligheder skal jeg brugefor at svare høfligt på dine tre links? - og uden at du blir sur igen.
15. januar 2012 - 12:03 #5
... i størstedele af din tidliger spørgsmål har du slet ikke vendt tilbage derefter ? Selvom der har været flere kommentar/forslag/svar fra andre ...
Avatar billede Jolles Professor
18. august 2012 - 08:51 #6
Har været syg og kedelig i ret lang tid, men forsøger mig igen. Hvis jeg nu vil gi dig points, Larry, hvilken knap skal jeg så trykke på?
Skriv et svar? Skriv en kommentar? skriv et svar til løsning og pointgivning eller hvor?
Avatar billede Jolles Professor
18. august 2012 - 08:52 #7
Hov nu kom der en accepterknap på mit eget spørgsmål. Hvorfor mon det?
18. august 2012 - 10:23 #8
Ref #7: For DU selv lagde et [svar] ...
18. august 2012 - 10:24 #9
Ping...

Hermed et [svar] fra mig ...

www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Jolles Professor
18. august 2012 - 14:02 #10
Jeg kan se en stribe grønne og to gule prikker. Hvor er de mange mange points jeg har ude?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. august 2012 - 14:17 #11