Avatar billede marcusforsberg Nybegynder
03. august 2011 - 01:21 Der er 6 kommentarer

Kan ikke se min side online?

Hej eksperter.

Jeg har uploadet en .htm fil til min ftp client, så den nu skulle ligge inde på fb.spirmedia.dk/hovedet.htm - men det gør den altså ikke.

Jeg har uploadet det korrekt, og jeg har desuden mange andre filer derinde, dog er de alle sammen .php

Den uploader fint nok, og viser ingen fejl i loggen i FileZilla, men ved ikke hvorfor den laver den fejl når man går ind på siden.
Håber i ved det.
Avatar billede nissen2630 Novice
03. august 2011 - 05:31 #1
Kan uden problemer se den her.
http://fb.spirmedia.dk/hovedet.htm
Avatar billede TIversen Novice
03. august 2011 - 11:44 #2
Nej jeg kan heller ik se problemet?

Mvh Thomas
http://Nemprogrammering.dk/
Avatar billede nissen2630 Novice
03. august 2011 - 13:44 #3
Avatar billede majbom Novice
03. august 2011 - 14:10 #4
-> #2 - måske også lige i overkanten at smide din kommentar som et svar?
Avatar billede TIversen Novice
03. august 2011 - 16:45 #5
Det må i undskylde...var heller ikke meningen det skulle være et svar, var bare lidt for hurtig og kunne ikke finde et sted at slette mit indlæg...

undskyld igen... bare set bort fra mit indlæg
Avatar billede olebole Juniormester
04. august 2011 - 00:53 #6
<ole>

Måske, det er lidt off topic, men du har mere grund til at undskylde for, at du ikke får en programmeringskyndig til at luge ud i alt det vrøvl, grundlæggende misforståelser og fejl, som NemProgrammerings tutorials bugner af. Det gør det ikke ligefrem lettere at lære folk at skrive god kode

/mvh
</bole>