Avatar billede jansog Nybegynder
02. august 2011 - 08:48 Der er 2 kommentarer

Problemer med at logge på internettet

Jeg har gennem længere tid haft problemer med at logge på internettet og mail.

Den står bare og knurrer og der sker ingenting, så kommer der et flag op der siger at mine sikkerhedsfirewall mm., Windows firewall og F Secure er blevet deaktiveret.

Jeg klikker dem så aktiveret igen og efter et lille stykke tid med at forsøge at komme på nettet, kommer jeg på.

Der kommer sommetider også en meddelelse op med at Windows Movie Maker vil have adgang til nettet eller sådan noget og det klikker jeg nej til et par gange eller 3 og så forsvinder den, måske det har en sammenhæng.

Er der nogen de kan hjælpe mig.

Bruger Windows 7 og Windows Explorer

Pft

Jan Søgaard
Ringsted
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. august 2011 - 09:04 #1
Prøv at gå til windows update jeg tror du mangler en masse her?
Avatar billede jansog Nybegynder
04. august 2011 - 10:04 #2
Tak for din hjælp, men der var ikke noget at hente i update, alt var opdateret.

Tror jeg har løst det nu efter jeg har deaktiveret F secure og geninstalleret den, så nu starter den op som den plejer og skal.