Avatar billede slpdk Nybegynder
02. august 2001 - 09:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Personal Web Server - Hvor?

Jeg skal bruge ((eller en jeg kender, skal bruge et program, men han tør ikke gå  herind og spørge om hjælpe da han er for stolt til det;)) et program der hedder Personal Web Server.
Han har ledt efter det på Microsoft.com, men uden held. Er der nogen der kan poste mig et link til, hvor han kan downloade det henne.

Avatar billede kelo Nybegynder
02. august 2001 - 09:45 #1
På Windows Cd\'en der ligger den
Avatar billede slpdk Nybegynder
02. august 2001 - 09:47 #2
Den har han/vi ikke lige ved hånden da vi sidder på en skole. et link please, som jeg spurgte om.. :)
Avatar billede kelo Nybegynder
02. august 2001 - 09:49 #3
For at være helt ærlig tror jeg ikke man kan downloade den, da det er en microsoft produkt, som kræver licens (cd).
Avatar billede kelo Nybegynder
02. august 2001 - 09:49 #4
Men i kunne prøve at downloade apache webserver istedet
Avatar billede nuno Nybegynder
02. august 2001 - 09:50 #5
http://www.microsoft.com/ntserver/nts/downloads/recommended/NT4OptPk/default.asp

man kan downloade NT4 option pack (hvori den ligger)...

/nuno
Avatar billede slpdk Nybegynder
02. august 2001 - 09:51 #6
Styresystemet vi bruger er win98, er der ikke en version til den?
Avatar billede kelo Nybegynder
02. august 2001 - 09:52 #7
Nuno -> er det ikke kun IIS i option pack?
Avatar billede slpdk Nybegynder
02. august 2001 - 09:53 #8
>>For at være helt ærlig tror jeg ikke man kan downloade den, da det er en microsoft produkt, som kræver licens (cd).<<

Er Personal Webserver ikke et freeware produkt fra MS?.. så burde man oxo kunne DL det. Men Hvor?

Et link til at DL Personal Webserver, plz. :0o
Avatar billede nuno Nybegynder
02. august 2001 - 09:58 #9
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2001 - 10:23 #10
PWS ligger i en pakke på www.expertftp.subnet.dk