Avatar billede madshenrik Nybegynder
07. januar 2000 - 18:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Imagemap

Jeg har lavet et script (Med hjælp fra eksperten) der gør at når man flytter musen henover et billede ses der forskellige forklaringer under billedet. dette kan ses på http://www.mads.hansen.mobilixnet.dk/
men problemet er bare at det først virker når man har flyttet musen hen over alle billeder i billedet. er der nogen der ved hvordan dette kan rettes vil jeg meget gerne vide hvordan.
Avatar billede outplug Nybegynder
08. januar 2000 - 14:05 #1
Hej Imagemap !!!!!

Hvorfor gør du ikke sådan at din side ikke hedder "ny side 1"
Avatar billede outplug Nybegynder
08. januar 2000 - 14:06 #2
øh jeg mener madshenrik

(undskyld)
Avatar billede hatecaps Nybegynder
09. januar 2000 - 00:36 #3
Når du bruger layers til at vise onouseover effects er det altid en god ide at sætte visibility til hidden først.
Hvad der sker på din side er at alle layers er synlige, og de dækker over hinanden. Først når musen føres over det respektive område, og derefter væk igen, gøres det enkelte layer usynlig.
Avatar billede madshenrik Nybegynder
09. januar 2000 - 22:39 #4
Outplug siden er bare et forsøg i øjeblikket, det er derfor den hedder ny side 1.
Avatar billede madshenrik Nybegynder
09. januar 2000 - 22:40 #5
Hvordan gøres dette helt præcist Hatecaps.
Avatar billede hatecaps Nybegynder
09. januar 2000 - 22:43 #6
du skal tilføje visibility:hidden i
<div id="label6" class="label" style="width: 100%; height: 30">

altså
<div id="label6" class="label" style="width: 100%; height: 30; visibility: hidden">

dette gør du på alle 6 div tags
Avatar billede madshenrik Nybegynder
10. januar 2000 - 23:15 #7
Tak for hjælpen hatecaps.
Avatar billede hatecaps Nybegynder
11. januar 2000 - 00:30 #8
anytime ;-)