Avatar billede flemmingha Nybegynder
23. juli 2011 - 11:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

to AOC 2436 skærme til Packard Bell Imedia A3799 med Nvidia Geforce 405

Hej,

Jeg har lige købt mig en Packard Bell Imedia A3799 med Nvidia Geforce 405 og vil nu gerne tilslutte den til to AOC 2436 skærme.

Jeg har så tilsluttet dem til de to vga porte der sidder bag i computeren, men den ene skærm siger bare intet signal.

Jeg har nu bestilt et HDMI/DVI kabel for at forsøge med det, men er ikke sikker på det hjælper.

Er der nogen der kan fortælle mig, om det er muligt at tilslutte to skærme til dette grafikkort?

Hvis det er, hvilken forbindelse skal jeg så bruge?

Imedia har 1*HDMI, 1*DVI, 2*vga og 4*USB indgange.

AOC har 1*VGA, 1*DVI og 1* USB indgange.

Håber der er nogen der kan hjælpe, så vil jeg være meget taknemmelig :-)

Mvh

Flemming
Avatar billede flemmingha Nybegynder
23. juli 2011 - 11:39 #1
jeg bruger windows 7 forresten
23. juli 2011 - 13:28 #2
...to vga porte ... ?

Nvidia Geforce 405 har da ikke to VGA port med VGA + DVI + ???

Du kan kun bruge skærmudgangsstikkene på Nvidia Geforce 405 - evt. OnBoard VGA bliver automatisk Disablet!
Avatar billede flemmingha Nybegynder
24. juli 2011 - 12:59 #3
Hej,

Tak for svar.

Ok, det var nok mest det mit spørgsmål gik på. Hvorvidt onboard vga automatisk blev disablet når man brugte Geforce. Havde set på nettet, at man kunne ændre det i BIOS, men kunne ikke finde en måde at gøre det på.

Kan jeg så bruge geforce vga-porten til en skærm og dvi-porten til en anden eller kan man bare ikke tilslutte to skærme med et geforce 405?

Kan jeg evt. bruge en dvi/hdmi konverter til den ene skærm og en vga
til den anden?

På forhånd tak for svar.

Flemming
24. juli 2011 - 13:15 #4
...bruge geforce vga-porten til en skærm og dvi-porten til en anden ... - NEMLIG!

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede flemmingha Nybegynder
24. juli 2011 - 13:46 #5
Ah ok,

Så det er andre der vurderer svar og pointgivning.

Godt at høre, at det kommer til at virke med dvi/hdmi.

tak for hjælpen og fortsat god søndag.
24. juli 2011 - 14:16 #6
Ping...

JEG lægger hermed et [svar]...
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

---

PS: Er du stadig igang med disse GAMLE stadig åbne/ikke afsluttede spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/flemmingha Point ude: 350
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede flemmingha Nybegynder
25. juli 2011 - 15:52 #7
Nej de er afsluttede for lang tid siden.